همکاری با تکنولوژی نیوز

استخدام به صورت دورکاری در مجله اینترنتی اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا در مشاغل مختلف میسر میباشد. استخدام دورکاری اینترنتی در مشاغلی مثل نویسندگی، مترجمی، برنامه نویسی، طراحی سایت، کارشناسی سئو و دیجیتال مارکتینگ برای اهالی تهران، کرج و تمام استانهای ایران انجام میگیرد. لذا محل سکونت شما عزیزانی که متقاضی استخدام دورکاری در منزل میباشید، برای پایگاه خبری تکنا اهمیتی ندارد.

داوطلبان استخدام دورکاری می بایست ابتدا شغل مورد نظر خود را از لیست مشاغل استخدامی زیر انتخاب کنند و وارد صفحه مربوطه شوند، سپس شرایط عمومی و اختصاصی را مطالعه کنند و در صورت دارا بودن شرایط مورد نیاز استخدام دورکاری اینترنتی برای تکنا ، درخواست شغلی خود را ثبت کنید : فرصت های شغلی فعال :

عنوان شغلی در حال جذب ثبت درخواست استخدام
نویسنده بله کلیک کنید
مترجم بله کلیک کنید
شبکه کار خیر
کارشناس سئو خیر
دیجیتال مارکتر خیر
طراح سایت خیر

 

داوطلبان استخدام دورکاری در منزل برای هر کدام از مشاغل مذکور، چنانچه تحصیلات مرتبط و یا سوابق کاری مرتبط داشته باشند، در اولویت استخدام دورکاری میباشند. اما افرادی که تحصیلات دانشگاهی مرتبط ندارند و یا اینکه تاکنون تجربه کاری مرتبطی در مشاغل استخدام دورکاری اینترنتی مشاغل مذکور ندارند، نگران نباشند چرا که ما از تمامی متقاضیان استخدام دورکاری کامپیوتر (نویسنده، مترجم، طراح سایت، برنامه نویس و …) تست استخدامی میگیریم و فقط افراد کاربلد در تکنا بصورت دورکار استخدام خواهند شد. زیرا ما به شایسته سالاری معتقد هستیم.

طبیعتا افرادی که تحصیلات داتشگاهی مرتبط با شغل مورد نظر خود دارند و یا اینکه سابقه کاری مرتبطی دارند، راحت تر میتوانند در تست های استخدام دورکاری اینترنتی تکنا موفق باشند اما هیچ بعید نیست افرادی که تحصیلات دانشگاهی و سابقه کاری مرتبطی ندارند، در آزمون های استخدام دورکاری در منزل تکنا نیز موفق باشند. بر همین اساس پیشنهاد میکنیم تمامی کارجویانی که در مشاغل بالا از تبحر و استعداد برخوردار هستند، به تیم ما ملحق شوند.