باتری اپل آیفون 6 احتمالا ظرفیت بالاتری از آنچه در ابتدا تصور می شد، داشته باشد.

برای کسانی که می برنامه ریزی کرده اند تا یک اپل آیفون 6 با صفحه نمایش 4.7 اینچ داشته باشند، خبر خوشی داریم. Sung Chang Xu، تحلیلگر ارشد اخبار برای ESM-China، اظهار کرده که باتری آیفون 6 احتمالا یک سلول 2100 میلی آمپرساعت باشد و برخلاف 1810 میلی آمپر ساعت که در ابتدا تصور می شد، روی این […]

برای کسانی که می برنامه ریزی کرده اند تا یک اپل آیفون 6 با صفحه نمایش 4.7 اینچ داشته باشند، خبر خوشی داریم. Sung Chang Xu، تحلیلگر ارشد اخبار برای ESM-China، اظهار کرده که باتری آیفون 6 احتمالا یک سلول 2100 میلی آمپرساعت باشد و برخلاف 1810 میلی آمپر ساعت که در ابتدا تصور می شد، روی این تلفن هوشمند قرار گیرد. این تحلیلگر خبری تأیید کرد که یک سلول ظرفیت 1810 میلی آمپر ساعت در این گوشی استفاده شده بود، اما این ظرفیت باتری تنها برای آزمایش در داخل دستگاه قرار داده شده است.

با توجه به اینکه اپل گفته است که آیفون جدید نازک تر ساخته می شود، tech titan در پیدا کردن یک منبع برای باتری هایی که به گوشی های هوشمند قدرت می بخشند و به اندازه کافی برای جایگذاری در داخل دستگاه نازک هستند، مشکل دارد. انتظار می رود آیفون 6 فقط 6 میلی متر ضخامت داشته باشد. به یاد داشته باشید که اپل آیفون 5s به نازکی 7.6 میلی متر است.

اپل همیشه قادر به بهینه سازی باتری های استفاده شده در آیفون بوده است، اما از طرفی شاید بتوان گفت نسبت به پرچمداران فعلی آندرویدی مانند Samsung Galaxy S5 و HTC One M8 حرفی برای گفتن ندارد.

بهرحال برای اینکه دقیقا بدانیم ظرفیت این باتری چقدر خواهد بود، تنها  باید تا 9 سپتامبر یعنی دقیقا 32 روز دیگر صبر کنیم.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال