مادربورد جدید A70MGP، با چیپ A70M و سوکت +FM2، به صورت اختصاصی توسط بایو استار معرفی شد!

صبح امروز، Biostar مادربورد جدید خود با نام A70MGP و سکوت +FM2 را معرفی و آماده ی عرضه کرد. این مادربورد جدید که بر پایه چیپست جدید AMD با نام A70M طراحی شده است، با پشتیبانی از USB 3.0 و SATA III، جزو مادربورد های ارزشمند بایو استار به حساب می آید و همچون چیپست های A68H یا […]

صبح امروز، Biostar مادربورد جدید خود با نام A70MGP و سکوت +FM2 را معرفی و آماده ی عرضه کرد. این مادربورد جدید که بر پایه چیپست جدید AMD با نام A70M طراحی شده است، با پشتیبانی از USB 3.0 و SATA III، جزو مادربورد های ارزشمند بایو استار به حساب می آید و همچون چیپست های A68H یا A58H، از APU های شرکت AMD پشتیبانی می کنند.

نکته ای که چیپ سری A70MGP را نسبت به A68H بالاتر نشان می دهد، پشتیبانی از USB 3.0 و SATA III می باشد و می تواند امکانات بیشتری را نیز در اختیار کاربران قرار دهد. موضوعی که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد این است که این چیپ ها برای اولین بار در حال تولید شدن توسط بایو استار می باشند و هنوز شرکت های دیگر به تولید مادربورد هایی بر این پایه روی نیاورده اند. همچنین قیمت این مادربورد ها نیز با توجه به عملکرد و ارائه ی کارایی بالاتر، از قیمت کمتری نیز برخوردار می باشند که همین موضوع می تواند شما را به خرید این مادربورد های ترغیب کند.

Biostar Announces A70MGP Socket FM2 Biostar Announces A70MGP Socket FM2 1

اما ویژگی های زیادی در این مادربورد نهفته است. مادربورد Biostar A70MGP با فرم کارخانه ای کوچکی که دارد در کلاس مادربورد های MicroATX قرار می گیرد. پشتیبانی از پردازنده های چند هسته (دو یا چهار هسته) و ار سری A یا E-2 شرکت AMD با سوکت +FM2، دو اسلات رم DDR3 با مجموع پشتیبانی از 32 گیگابایت حافظه ی رم، 4 کانکتور SATA 6Gb/s و پورت های USB 3.0، پشتیبانی از فن آوری ای ام دی با نام AMD Dual Graphics Technology و تصویر دهی فول اچ دی و 3D، از امکانات اصلی و کلید این مادربورد به حساب می آید.

زمان عرضه و قیمت این مادربورد ها هنوز توسط بایواستار اعلام نشده است. همچنین باید منتظر باشیم و بینیم که آیا شرکت های دیگر به تولید مادربورد هایی با این چیپ روی می آورند یا نه..

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال