بهترین تلفن های هوشمند ضد آب دنیا

بسیاری از کسانی که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند معتقدند ضد آب بودن یک ویژگی بسیار با اهمیت است. شاید این اهمیت از سوی مشتریان باعث شده که امروزه برترین گوشی های هوشمند و پرچمداران شرکت ها ضد آب ساخته می شوند. مدتی است که تلفن های هوشمندی که می توانیم با آنها […]

بسیاری از کسانی که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند معتقدند ضد آب بودن یک ویژگی بسیار با اهمیت است. شاید این اهمیت از سوی مشتریان باعث شده که امروزه برترین گوشی های هوشمند و پرچمداران شرکت ها ضد آب ساخته می شوند.

مدتی است که تلفن های هوشمندی که می توانیم با آنها شنا برویم و زیرآب عکس بگیریم در درست کاربران زیادی از سراسر دنیاست. اما برترین آنها کدامند؟

امروز تصمیم داریم تا بهترین گوشی های ضدآب حاضر در بازارهای جهانی را به شما معرفی کنیم به نظر ما این گزینه ها برترین تلفن های هوشمندی هستند که از آب نمی ترسند!

در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا معرفی اجمالی از این گوشی های هوشمند داشته باشیم. البته در نظر داشته باشید ترتیبی برای لیست کردن نام این گوشی های هوشمند در نظر گرفته نشده است.

سونی اکسپریا Z2

Sony_Xperia_Z2_waterproof

سونی اولین شرکتی بود که پرچمدارانش را ضد آب عرضه کرد. این فرآیند از عرضه ی Xperia Z از اوایل سال 2013 آغاز شد، همتای بعدی اش Z1 با فاصله ی کمی عرضه شد و اکنون شاهد حضور Z2 با عنوان پرچمدار ضد آب سونی از سری اکسپریا در بازار هستیم. این گوشی هوشمند دارای تاییدیه ی IP58 برای ضد آب بودنش است بنابراین آب و رطوبت هیچ آسیبی به این گوشی هوشمند نمی زند و شما می توانید در عمق چندین متر زیر به هر مدت زمانی که دوست داشتید بدون مشکل از این گوشی هوشمند استفاده کنید.

صرفا جهت یادآوری مروری بر ویژگی های فنی این گوشی هوشمند خواهیم داشت. این گوشی هوشمند مجهز به یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزلوشن 1080 است و با پردازنده ی قدرتمند اسنپدراگون 801 عرضه می شود. سه گیگابایت حافظه رم دارد و دوربین اصلی اش 20.7 مگاپیکسل است. این دستگاه در ایالات متحده ی آمریکا 699 دلار قیمت گذاری شده است.

سامسونگ گلکسی اس 5

s5

این پرچمدار محبوب تاییدیه ی IP67 را برای ضدآب بودنش دارد این به این معناست که نسبت به اکسپریا زد2 مقاومت بیشری در برابر گرد و غبار دارد اما مقاومتش در برابر اب به حدی است که می تواند 30 دقیقه زیر یک متر آب غرق شود. جذابیت اس5 بر هیچکس پوشیده نیست به حدی که اکثر اپراتورهای آمریکا این گوشی را با قیمت ها یسیار پایین با قراردادهای یک یا دو ساله حدود 199 دلار عرضه می کنند. قیمت این تلفن هوشمند در بازار 649 دلار است و مانند زد2 یک رده بالای کامل است. همچنین ویژگی هایی همچون اسکنر اثر انگشت و نمایشگر ضربان قلب نیز به آن اضافه شده است.

سونی اکسپریا Z1 کامپکت

xperia-z1-compact

به نظر می رسد هم زد2 و هم گلکسی اس5 برای برخی کابران بخاطر اندازه ی بزرگشان مطلوب نباشند. برای این کاربران زد1 کامپکت کامل ترین گزینه است. اندازه ی مناسب 4.3 اینچی صفحه نمایش این گوشی با رزلوشن 720 دلیلی برای انتخاب این گوشی برای این دسته از کاربران سخت گیر است.

علاوه بر صفحه نمایش کوچکتر و در نتیجه اندازه ی کوچکتر دستگاه این تلفن هوشمند بسیار تواناست. از ویژگی های آن می توان به گواهی IP58، پردازنده ی اسنپدراگون 800 چهار هسته ای، 2 گیگابایت حافظه ی رم و دوربین 20.7 مگاپیکسلی اشاره کرد. این تلفن هوشمند مناسب با قیمت 545 دلار عرضه می شود.

سامسونگ گلکسی اس5 اکتیو

galaxy-s5-active

اس5 اکتیو از ویژگی های اس5 ارجینال اسکنر اثرانگشت را ندارد اما در برخی از موارد قوی تر از سامسونگ گلکسی اس5 است.

این گوشی علاوه بر برخورداری از گواهی IP67 و ضد آب بودن، ضد ضربه نیز هست. در پس ظاهر سختش می توان همان گلکسی اس5 را دید این گوشی 660 دلار قیمت گذاری شده است.

کیوکرا (Kyocera( Hydro Vibe یا هیدرو آیکون

hydro-vibe

سالهاست کمپانی Kyocera اقدام به تولید گوشی های ضدآب کرده است. شاید مدل Hydro Vibe شاید آخرین محصول این کمپانی نباشد اما به طور گسترده در اپراتورهای موبایل آمریکا همچون Sprint و Virgin Mobile در دسترس است. این گوشی میان رده با قرارداد 2 ساله ی اسپرینت با قیمت 145 دلار عرضه می گردد. این دستگاه دارای گواهی ضدآب بودن IP57 است و با آندروید 4.3 Jelly Bean پشتیبانی می شود. از سایر ویژگی های این گوشی هوشمند می توان به صفحه نمایش  4.5 اینچی qHD، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، پردازنده ی 4 هسته ای 1.2 گیگاهرتزی از سری اسنپدارگون 400، 1.5 گیگابایت حافظه ی رم، هشت گیگابایت حافظه ی داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه ی میکرو اس دی اشاره کرد.  نسخه ای کمی متفاوت از مدل هیدور وایب با نام هیدرو آیکون توسط اپراتور موبایل Boost عرضه می گردد.

کیوکرا هیدرو Elite

Kyocera_Hydro_Elite

این تلفن هوشمند سال گذشته توسط اپراتور موبایل Verizon عرضه شد. این دستگاه دارای سیستم عامل آندروید Jelly Bean است و گواهی IPX7 برای ضدآب بودن دارد. سایر ویژگی های این گوشی هوشمند به این شرح است: صفحه نمایش 4.3 اینچی با رزلوشن 720، پردازنده ی دو هسته ای از سری اسنپدارگون اس، 1.5 گیگابایت حافظه ی رم، 16 گیگا بایت حافظه ی داخلی و پستیبانی از کارت حافظه ی میکرو اس دی. این تلفن هوشمند بدون قرارداد با اپراتورهای موبایل با قیمت 350 ولار عرضه می گردد.

اکنون با این تلفن های هوشمند و ویژگی های فنی شان آشنا شدید، انتخاب شما برای خرید یک گوشی هوشمند ضدآب کدام است؟

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال