تست باتری Samsung Galaxy A5

آخرین سری تلفن های هوشمند سامسونگ که با Galaxy A3 به عنوان پایین رده و Galaxy A5 به عنوان میان رده شناخته می شوند، دارای طراحی و مشخصات بسیار مناسبی می باشند که در کنار قیمت مناسبشان، شاید طرفداران زیادی را به خود جلب کنند. تلفن هوشمن میان رده ی Samsung Galaxy A5 با داشتن […]

آخرین سری تلفن های هوشمند سامسونگ که با Galaxy A3 به عنوان پایین رده و Galaxy A5 به عنوان میان رده شناخته می شوند، دارای طراحی و مشخصات بسیار مناسبی می باشند که در کنار قیمت مناسبشان، شاید طرفداران زیادی را به خود جلب کنند.

تلفن هوشمن میان رده ی Samsung Galaxy A5 با داشتن پردازنده 4 هسته ای اسنپدراگون 410، که مصرف بسیار بهینه ای نیز دارد، به همراه نمایشگر 5 اینچ Super AMOLED با رزولوشن 1280 × 720 پیکسل، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش از طریق درگاه MicroSD، دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی تمام آن چیزی که پرچمداران سال قبل داشتند را یکجا و با یک قیمت مناسب ارائه می دهد!

این تلفن هوشمند همچنین به یک باتری 2300 میلی آمپری مجهز شده است که شاید در نگاه اول کم به نظر بیاید، اما در واقع با تست های انجام شده مشخص میشود که اصلا اینطور نیست.

با توجه به بررسی های انجام شده توسط وبسایت GSMArena، این تلفن هوشمند توانسته است در تست مکالمه ی شبکه 3G به رکورد 18 ساعت و دو دقیقه دست یابد که بسیار رکورد خوبیست. در تست وبگردی نیز این تلفن هوشمند توانسته است برای مدت 11 ساعت و 36 دقیقه دوام بیاورد. اما در تست پخش ویدئوی این سایت، گلکسی ای5 تنها برای 9 ساعت و 18 دقیقه دوام آورده و هرچند عدد نسبتا پایین بنظر می آید، اما درواقع رکورد خوبی برای یک میان رده محسوب میشود.

در نهایت، با انجام یک ساعت مکالمه، یک ساعت وبگردی و یک ساعت تماشای ویدئو با این تلفن هوشمند در هر روز، 74 ساعت یا کمی بیشتر از 3 روز میتوانید آن را بدون نیاز به شارژ استفاده کنید.

مدل دو سیمکارته ی آن نیز در این تست به رکورد 69 ساعت (کمی کمتر از 3 روز) دست یافته که این کاهش مربوط به آنلاین نگه داشتن آنتن دوم می باشد.

نکته ی قابل توجه درباره مدل دو سیمکارته ی این تلفن هوشمند این است که در این حالت شیار کارت حافظه MicroSD و سیمکارت دوم یکی بوده و تنها از یکی از آنها می توان استفاده کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال