تصاویر جدیدی از Galaxy S6 سامسونگ لو رفت

تصاویر جدیدی از گلکسی اس 6 سامسونگ توسط یک وبلاگ فرانسوی لو رفته است که اگر این تصاویر درست باشند، پرچمدار جدید سامسونگ را بسیار شبیه به آیفون 6 نشان می دهد. چند وقت پیش هم سامسونگ قول داده بود تا طراحی متفاوتی در اس 6 به کار گیرد که این تصاویر هم با توجه […]

تصاویر جدیدی از گلکسی اس 6 سامسونگ توسط یک وبلاگ فرانسوی لو رفته است که اگر این تصاویر درست باشند، پرچمدار جدید سامسونگ را بسیار شبیه به آیفون 6 نشان می دهد. چند وقت پیش هم سامسونگ قول داده بود تا طراحی متفاوتی در اس 6 به کار گیرد که این تصاویر هم با توجه به فلزی بودن بدنه تا حدودی آن را اثبات می کنند.

همانطور که گفته شد این تصاویر توسط وبلاگ فرانسوی Nowhereelse منتشر شده که قبلا هم تصاویری از آیفون 6 را به بیرون درز کرد و بر حسب اتفاق آن تصاویر هم درست بودند. همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید، اسپیکر گوشی به همراه ورودی میکرو یو اس بی در قسمت بالایی گوشیه تعبیه شده است. گوشه های منحنی شکل قاب، این گوشی را بیشتر شبیه به آیفون 6 کرده البته تصاویری از قاب پشتی دیده نشده؛ پس نمی توان به جرات گفت که آیا شیشه هم در این گوشی به کار رفته یا نه.

هیچ علامتی و هیچ لوگویی بر روی تصاویر دیده نمی شود و فقط باید به این تصاویر که در توالت! گرفته شده اند اعتماد کرد. سامسونگ گلکسی اس 6 را در اوایل ماه مارس در نمایشگاه تکنولوژی در بارسلونا معرفی می کند.

 

galaxys6leak1

galaxys6leak2

phpanrdgn

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال