جنگ تولید کننده های تلفن های هوشمند چینی بر سر تولید نازکترین تلفن هوشمند دنیا

به نظر می رسد تولید کنندگان تلفن های هوشمند چینی رقابت سختی را بر سر تولید محصولات نازک آغاز کرده اند. درماه سپتامبر Gionee Elife S5.1 به عنوان نازک ترین تلفن هوشمند دنیا درگینس ثبت شد. یک ماه بعد از آن هقته ی گذشته شرکت اوپو آر 5 را با قطر 4.85 میلی متر به […]

به نظر می رسد تولید کنندگان تلفن های هوشمند چینی رقابت سختی را بر سر تولید محصولات نازک آغاز کرده اند. درماه سپتامبر Gionee Elife S5.1 به عنوان نازک ترین تلفن هوشمند دنیا درگینس ثبت شد. یک ماه بعد از آن هقته ی گذشته شرکت اوپو آر 5 را با قطر 4.85 میلی متر به عنوان نازکترین تلفن هوشمند دنیا معرفی کرد. و اکنون اگر باور کنید یک کمپانی چینی دیگر در حال آماده کردن نازکترین تلفن هوشمند دنیاست.

کمپانی چینی ویوو در حال آماده کردن تلفن هوشمند ایکس 5 ماکس است که تنها 4.75 می متر قطر دارد، اندازه های کلی این تلفن هوشمند 153.9 در 78 در 4.75 میلی متر است.

پیش از این گفته شده بود این تلفن هوشمند قطر 3.8 میلی متر خواهد داشت، ما حتی مطمئن نیستیم چنین قطری برای یک تلفن هوشمند حتی ممکن باشد.

از سایر ویژگی های این تلفن هوشمند می توان به اندروید کیت کت 4.4.4، صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل، اتصال ال تی ای، دوربین 13 مگاپیکسل، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، دو گیگابایت رم و پردازنده ی 8 هسته ای با کلاک 1.7 گیگاهرتز اشاره کرد.

در حال حاضر اطلاع دقیقی اززمان عرضه ی ویوو ایکس 5 و قیمت آن نداریم. در هر صورت عرضه ی اولیه ی این تلفن هوشمند ابتدا در چین خواهد بود.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال