راهنمای خرید یک تلفن هوشمند میان رده و خوش قیمت (9 پیشنهاد خوب)

خرید یک تلفن هوشمند میان رده بسیار آسان تر از خرید یک پرچمدار است. چون نه تنها شرکت ها امروزه میان رده های خوش قیمت تولید می کنند بلکه می توان پرچمدارانی که عمری از آنها گذشته است را یک میان رده ی خوب و جا افتاده شناخت. اگر کسی نیازمند به پردازنده های جدید […]

خرید یک تلفن هوشمند میان رده بسیار آسان تر از خرید یک پرچمدار است. چون نه تنها شرکت ها امروزه میان رده های خوش قیمت تولید می کنند بلکه می توان پرچمدارانی که عمری از آنها گذشته است را یک میان رده ی خوب و جا افتاده شناخت. اگر کسی نیازمند به پردازنده های جدید نیستید  و بدنبال به روز بودن در دنیای تکنولوژی نیستید پرچمداران قدیمی بهترین گزینه با قیمتی مناسب برای شما هستند.

اپل آیفون 4اس

Apple-iPhone-4S-Black

البته باید بدانید که تلنف های هوشمند اپل قیمت های بسیار بالایی دارند اما این تلفن هوشمند تنها عضو از خانواده ی آیفون  است که بدون قرارداد اپراتور خاصی قیمت زیر 500 دلار دارد. البته این به این معنا نیست که این تلفن هوشمند با 8 گیگابایت حافظه ی داخلی ارزان است چون 450 دلار هم برای چنین میان رده ای زیاد به نظر می رسد. از ویژگی های اصلی این تلفن هوشمند می توان به صفحه نمایش 3.5 اینچی با رزلوشن 640 در 960 پیکسل اشاره کرد. به هر حال این تلفن هوشمند میان رده ای مناسب برای شماست که احتیاجی به یک تلفن هوشمند کامل و همه چیز تمام ندارید.

بلک بری کیو10

blackberry-Q-10-3-of-16

اگر طرفدار تلفن های هوشمند بلک بری با صفحه کلید ویژه شان هستید کیو10 انتخاب مناسبی برای شماست. این تلفن هوشمند که در ابتدای سال 2013 عرضه شد اکنون  قیمت کمتر از سیصد دلار برای خرید در دسترس است. شما می توانید این تلفن هوشمند رامستقیما از بلک بری یا از آمازون خریداری کنید. در کنار کیبورد منحصر به فرد بلک بری کیو 10 صفحه نمایش سوپر AMOLLED با رزلوشن 720 در 720 پیکسل را به شما عرضه می کند. پردازنده ی دو هسته ای اسنپدراگون از خانواده ی اس4، دو گیگابایت حافظه ی رم، 16 گیگابایت حافظه یداخلی و سیستم عامل بلک بری 10 را برای ماربر به ارمغان می آورد.

گوگل نکسوس 4

35517164-2_610x435

پرچمداری که به سفارش گوگل توسط ال جی ساخته شده است در اواخر سال 2012 عرضه شد ممکن است کاستی هایی همچون دوربین ضعیف 8 مگاپیکسلی یا پوشش حساس صفحه نمایش داشته باشد، اما برای این قیمت هنوز هم تلفن هوشمندی فوق العاده است. شما می توانید نسخه ی بدون قرارداد با قیمت 280 دلار تهیه کنید.

ال جی اوپتیموس G Pro

lg-g-pro

این تلفن هوشمند که در فوریه سال پیش عرضه شد به نظر بسیار بزرگ می آمد. اما اکنون با تلفن های هوشمند تیپیکال بازار این تلفن هوشمند بسار هم کوچک است! اوپتیموس جی پرو با صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزلوشن 1080 عرضه شد.

از آن زمان صفحه نمایش بزرگ برای تلفن های هوشمند محبوب شد. اگر پردازنده نه چندان قوی اسنپدارگون 600 این تلفن هوشمند برایتان اهمیتی ندارد می توانید هم اکنون آن را  قیمت سیصد دلار تهیه کنید.

موتورولا دروید ماکس

Motorola-Droid-Maxx-1

این تلفن هوشمند که بسیار شبیه به موتولا دروید اولتراست تنها یک باتری بزرگتر 3500 میلی آمپری دارد. این تلفن هوشمند هم چنین از سری وریزون وایرلس است و از همتایان قبلی اش نازکتر است.این تلفن هوشمند با قرارداد وریزون 50 دلار و به صورت قفل شکسته 500 دلار قیمت دارد.

نوکیا لومیا 1020

Nokia-Lumia-1020-01

 بسیار دشوار و دور از تصوراست که تلفن هوشمندی بیابیم که عکس های بهتری از از لومیا 1020 بگیرد. این تلف هوشمند سال گذشته عرضه شد و امسال نسخه ویندوز فون 8.1 برای به روز رسانی اش عرضه شد. این تلفن هوشمند به دوربین 41 مگاپیکسلی با تکنولوژی PureView مجهز است. این دوربین به شما کمک می کند که تصاویر و فیلم هایی با جزییات فوق العاده بگیرید. این روزها مایکروسافت این تلفن هوشمند فوق العاده را با قیمت 550 دلار عرضه می کند.

سامسونگ گلکسی اس 3

Samsung_Galaxy_S3_35484855-0950

گلکسی اس 3 هنوز هم به عنوان یک تلفن هوشمند مناسب با قیمت کمتر از سیصد دلار در دسترس است. گلکسی اس3 برترین تلفن هوشمند کمپانی سامسونگ در سال 2012 بود. این تلفن هوشمن شما را نا امید نخواد کرد اگر هنوز به صفحه نمایش 4.8 اینچ و رزلوشن 720 راضی باشید.

سامسونگ گلکسی نوت 2

Samsung-Galaxy-Note-2-001b4

سامسونگ گلکسی نوت 2 دومین پرچمدار شرکت سامسونگ در سال 2012 است که در نیمه ی دوم این سال عرضه شد.این تلفن هوشمند که بی شباهت به همتای پیشینش نیست. این تلفن هوشمند با صفحه نمایش 5.5 اینچی و مدادی از خانواده ی اس پن هنوز هم زیر 400 دلار قیمت دارد.

سونی اکسپریا زد اولترا

Root-Sony-Xperia-Z-Ultra

برخی بیان می کنند که زد اولترای ضد آب یک فبلت است. این تلفن هوشمند با صفحه نمایش بزرگ 6.4 اینچی است که به اندازه ی 6.4 میلی متر نازکی دارد. سونی اکسپریا زد اولترا هم اکنون حدود چهارصد دلار قیمت دارد.

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال