ساعت هوشمند LG G WATCH اولین ساعت با نرم افزار Android Wear

گوگل اخیرا از یک توسعه در سیستم های نرم افزاری طراحی شده برای ساعت های هوشمند به نام Android Wear سخن میگوید. خبرهایی از برنامه های ال جی برای طراحی محصولی با سیستم نرم افزاری Android Wear به گوش می رسد، ال جی رسما اعلام کرد فصل بعد اولین ساعت هوشمند Android Wear به قفسه […]

گوگل اخیرا از یک توسعه در سیستم های نرم افزاری طراحی شده برای ساعت های هوشمند به نام Android Wear سخن میگوید. خبرهایی از برنامه های ال جی برای طراحی محصولی با سیستم نرم افزاری Android Wear به گوش می رسد، ال جی رسما اعلام کرد فصل بعد اولین ساعت هوشمند Android Wear به قفسه ی فروشگاه ها خواهد آمد.

این موضوع شایعات پیرامون ساعت های هوشمند ال جی را تایید میکند، به نظر می رسد معرفی ساعت های هوشمند ال جی با کنفرانس Google I/O همزمان خواهد شد که حدودا حوالی ماه آپریل و ژوئن امسال اتفاق می افتد. الی جی این محصول را G Watch نام گذاری کرده است که نشان می دهد این ساعت هوشمند با برند ال جی عرضه خواهد شد . اما به نظر می رسد برخی از ویژگی های خط تولید نکسوس را نیز در پس این محصول قرار دارد. تا کنون ویژگی هایی از این محصول معرفی نشده است اما اگر این محصول همان ساعت هوشمندی باشد که پیشتر شایعاتی از آن منتشر شد می توان حدس زد که صفحه نمایش 1.65 اینچی و 4 گیگابایت حافظه داشته باشد.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال