سیانوژن در صدد قطع وابستگی هایش از گوگل!

مدیر عامل شرکت سیانوژن، در مراسمی در سان فرانسیسکو، در مورد نقشه های اینده ی این شرکتِ سازنده ی رام های سفارشی برای دستگاه های اندرویدی، صحبت کرد! یکی از نقشه ای این شرکت برای آینده، قطع وابستگی از شرکت گوگل می باشد. سیانوژن در صددِ ارائه ی نسخه ای از اندروید می باشد که […]

مدیر عامل شرکت سیانوژن، در مراسمی در سان فرانسیسکو، در مورد نقشه های اینده ی این شرکتِ سازنده ی رام های سفارشی برای دستگاه های اندرویدی، صحبت کرد! یکی از نقشه ای این شرکت برای آینده، قطع وابستگی از شرکت گوگل می باشد.

سیانوژن در صددِ ارائه ی نسخه ای از اندروید می باشد که آزاد تر از نسخه ی کنونی باشد! این باعث می شود تا این شرکت به شرکای خود، خدمات درجه یک ارائه کند.

آقای “مک مستر” لانچر Google Now را برای این منظور مثال زد. این لانچر و دستیار  شخصی، دسترسی هایی در اندروید دارد که سایر برنامه های شخص ثالث از آنها بی بهره اند. سیانوژن می خواهد دسترسی هایی همچون دسترسی های این لانچر، به شرکای خود بدهد. مثالی که در این جلسه راجب آن بحث شد، لانچر شرکت یاهو با نام “Aviate” بود. برای مثال، شرکت سیانوژن می تواند دسترسی های بیشتری به این لانچر بدهد. البته برای این منظور، تیم سیانوژن باید با یاهو شراکت کند.

در هر حال نقشه ی راه این شرکت این است که در 3 تا 5 سال آینده به طور کلی به تمامی وابستگی هایش به گوگل پایان دهد.

یکی از موارد این نقشه، جدا شدن از خدمات گوگل پلی، و ساخت فروشگاهی جدید به کمک شرکا، می باشد که انتظار می رود این جدایی در 18 ماه آینده رخ دهد.

در حالت کلی، مشخص است که این شرکت از گوگل و کنترل سیستم عامل اندروید توسط آن، راضی نیست. ما هم مانند شما، کنجکاویم بدانیم آیا این جاه طلبی به ثمر خواهد نشست یا خیر.

در حال حاضر، تنها شرکتی که فروشگاه جداگانه ای از گوگل دارد، شرکت آمازون می باشد که البه ناگفته نماند، شرکت آمازون زیر ساخت ها و منابعی به مراتب بیشتر از شرکت سیانوژن دارد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال