صفحه نمایش آیفون بعدی چه اندازه خواهد بود؟

New Yorker در گزارش اخیر خود از سمت جاناتان آیو (Jonathan Ive)، طراح ارشد اپل که مسئولیت نظارت بر محصولات اپل مانند iPhone, iPad, MacBook را بر عهده دارد، منتشر کرد. یکی از مواردی که New Yorker در این گزارش آورده، فکر تولید نمونه 5.7 اینچی آیفون از اپل بود که بتواند جای IPhone 6 Plus […]

New Yorker در گزارش اخیر خود از سمت جاناتان آیو (Jonathan Ive)، طراح ارشد اپل که مسئولیت نظارت بر محصولات اپل مانند iPhone, iPad, MacBook را بر عهده دارد، منتشر کرد.

یکی از مواردی که New Yorker در این گزارش آورده، فکر تولید نمونه 5.7 اینچی آیفون از اپل بود که بتواند جای IPhone 6 Plus با نمایشگر 5.5 اینچی را بگیرد.

بر طبق برخی گزارشات نمونه اولیه آیفون 6 از چند سال پیش طراحی شده بود و جاناتان آیو اظهار کرده است که «ما در نگاه اول احساس بسیار خوبی نسبت به صفحه 5.7 اینچی داشتیم.» اما ظاهرا وی و همکارانش این روز های علاقه زیادی به محصولات با صفحه نمایش های بزرگ ندارند و در نهایت 5.5 اینچ را برای آیفون +6 انتخاب کردند تا در کنار آیفون 4.7 اینچی عرضه شود. چرا که نمایشگر 5.7 اینچی یک ریسک بزرگ بود و حتی صفحه نمایش 5.6 نیز بسیار بزرگ به نظر می آمد. با این تفاسیر نباید انتظار داشت که آیفون جدید دارای صفحه نمایشی بزرگتر نمونه قبلی آن باشد و احتمال این میرود که نمونه جدید آیفون دارای صفحه نمایشی همچون آیفون 6 معمولی باشد. حال باید دید اپل چگونه عمل خواهد کرد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال