قرارداد مشترک مایکروسافت و کانن برای تامین لنزهای گوشی های هوشمند سری لومیا

مایکروسافت و کانن قرارداد مشترک برای استفاده از امکانات کمپانی های یکدیگر امضا نمودند. اولین چیزی که به نظر می رسد استفاده از لنزهای کانن در سرویس های عکاسی گوشیپهای هوشمند لومیا است. هر دو کمپانی توافق کردند که مفاد قرارداد را فاش نکنند و ما دقیقا نمی دانیم این قرارداد آینده ی گوشی های […]

مایکروسافت و کانن قرارداد مشترک برای استفاده از امکانات کمپانی های یکدیگر امضا نمودند. اولین چیزی که به نظر می رسد استفاده از لنزهای کانن در سرویس های عکاسی گوشیپهای هوشمند لومیا است. هر دو کمپانی توافق کردند که مفاد قرارداد را فاش نکنند و ما دقیقا نمی دانیم این قرارداد آینده ی گوشی های هوشمند را تحت تاثیر قرار می دهد یا باید منتظر ظهور تکنولوژی های نوین عکاسی باشیم.

با توجه به شواهد موجود شاید بتوان گفت این توافق می تواند بر لومیا 1020 تاثیر بگذارد. لومیا 1020 بیشتر از اینکه یک گوشی هوشمند باشد یک دوربین عکاسی است که سنسور 41 مگاپیکسلی این گوشی این ادعا را ثابت می نماید.

نیک سایگز، مدیر داخلی مایکروسافت میگوید: “توافقات ما با شرکت کانن منجر به ایجاد ابداعاتی خواهد شد که تمامی مشتریان را در سراسر دنیا تحت تاثیر قرارخواهد داد. مایکروسافت باور دارد عقد قرارداد حق امتیاز راحت ترین راه برای آماده نمودن زمینه ها نوآوری و خلاقیت بین دو شرکت است بی آنکه کمترین تعارضی در حقوق شرکت ها به وجود آید”

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال