مادربورد های جدید X99 شرکت MSI، به پورت USB 3.1 مجهز شدند!

مادربورد های پلتفرم X99، بر مبانی پردازنده های High-End شرکت اینتل با معماری Haswell-E و سوکت LGA2011-3 ساخته شده اند و از رم های جدید DDR4 پشتیبانی می کنند و به همین دلیل جزو پلتفرم های سطح بالا محسوب می شوند. حال شرکت MSI قصد دارد تا پرچم داران خود را به پورت فوق سریع USB […]

مادربورد های پلتفرم X99، بر مبانی پردازنده های High-End شرکت اینتل با معماری Haswell-E و سوکت LGA2011-3 ساخته شده اند و از رم های جدید DDR4 پشتیبانی می کنند و به همین دلیل جزو پلتفرم های سطح بالا محسوب می شوند. حال شرکت MSI قصد دارد تا پرچم داران خود را به پورت فوق سریع USB 3.1 مجهز کند، پورت هایی که اگر با آنها آشنایی ندارید، پیشنهاد می کنم مقاله ی “آشنایی با Type C، نسل جدید کابل های USB : سرعتی خیره کننده!” را مطالعه نمایید. البته این پورت ها از نوع Type-C نبوده و Type-A خواهند بود اما برای آشنایی، می توانید به آن مقاله نیز سری بزنید.

کمپانی بزرگ MSI قصد دارد تا محصولات سری X99A خود را جایگزین محصولات X99S خود کند تا پورت های پر سرعت USB 3.1 Type-A در آنها، بتواند رقیبی جدی برای سایر مادربورد های پلفترم X99 شرکت های دیگر باشد. این پورت ها قادر خواهند بود تا اطلاعات را با سرعت 10GB/s و در همان شکل استاندارد خود انتقال دهند. محصولی که پیشتر ام اس آی با این پورت ها معرفی کرده است، بورد گیمینگ و جدید X99A Gaming 9 ACK می باشدکه پیشتر معرفی شده است.

این بورد دارای 2 پورت پر سرعت USB 3.1 که 100 درصد و به صورت کامل با کابل های USB 3.0 و USB 2.0 سازگاری دارند و این سازگاری به کمک کنترلر ASMedia ASM1352R انجام می شود.

کمپانی MSI اولین شرکتی است که مادربورد های خود را به پورت های USB 3.1 Type-C مجهز و برای اولین بار در نمایشگاه CES 2015 و با بورد Z97A Gaming 6 معرفی کرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال