محصولات سامسونگ برای کسانی است که پلاستیک ارزان می خواهند!

جیسون مکنزی رئیس شرکت HTC در آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی رونمایی از HTC One جدید؛ روز سه شنبه اظهارتی در مورد رقیبان پرچمدار جدید شرکت داشت. این گوشی اخیرا به بازار های مشخصی عرضه شده و تا کنون نسبت به Samsung Galaxy S5 برتری هایی یافته است که امیدواری های زیادی برای فروش خوب آن […]

جیسون مکنزی رئیس شرکت HTC در آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی رونمایی از HTC One جدید؛ روز سه شنبه اظهارتی در مورد رقیبان پرچمدار جدید شرکت داشت. این گوشی اخیرا به بازار های مشخصی عرضه شده و تا کنون نسبت به Samsung Galaxy S5 برتری هایی یافته است که امیدواری های زیادی برای فروش خوب آن ایجاد میکند.

در یک مصاحبه پس از رونمایی از اچ تی سی وان جدید، مکنزی شرکت سامسونگ را هدف گرفت و این شرکت را اینگونه توصیف کرد: شرکتی که خروارها پول صرف تبلیغات و بازاریابی می کند. HTC مسلما نیازی به صرف هزینه های تبلیغات و بازاریابی به اندازه ی سایر رقبایش ندارد و این باعث افتخار این شرکت تایوانی است که تلفن های هوشمندش، رقبای محصولاتی هستند که طوفان تبلیغاتی به راه انداخته اند. البته اگر دو تیزر تبلیغاتی اچ تی سی وان جدید که از کاراکتر یک هنرپیشه (گری اولد من) استفاده کرده است، نشان دهنده ی سیاست تبلیغاتی پرچمدار جدید اچ تی سی باشد، این شرکت مزیت هایی را که تا کنون بدست آورده را از دست خواهد داد.

جیسون مکنزی: من فکر می کنم سامسونگ بازی قدرت می کند، این شرکت می گوید پول نقد بسیاری دارد و وقت آن رسیده که دنیا را آبی کنیم. و من فکر میکنم وقتی به محصولات این شرکت نگاهی بیندازید این مسئله مشهود است، اگر می خواهید محصولی از پلاستیک ارزان قیمت بخرید محصولات این شرکت راهگشای شما هستند. اما هدف ما مشتریان خاصی هستند، کسانی که به دنبال بهترین ها می گردند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال