مشخصات HTC One M8 ویندوزی لو رفت؛ انتظار هیچ تغییری را نداشته نباشید

انتظار می رود اچ تی سی گوشی (HTC One (M8 با سیستم عامل ویندوزفون را در 19 آگوست یعنی کمتر از یک هفته ی بعد معرفی کند. اگر شما طراحی این گوشی را دوست دارید، ولی از سیستم عامل موبایل مایکروسافت بیش از آندروید حمایت می کنید، اکنون فرصتی برای دستیابی به آنچه که می خواستید […]

انتظار می رود اچ تی سی گوشی (HTC One (M8 با سیستم عامل ویندوزفون را در 19 آگوست یعنی کمتر از یک هفته ی بعد معرفی کند. اگر شما طراحی این گوشی را دوست دارید، ولی از سیستم عامل موبایل مایکروسافت بیش از آندروید حمایت می کنید، اکنون فرصتی برای دستیابی به آنچه که می خواستید وجود دارد.

اگر شما مشخصات مدل آندروید را بدانید، پس مشخصات نسخه ویندوزفون 8.1 را نیز می دانید.

این تلفن هوشمند، نمایشگر 5 اینچ با تکنولوژی Super LCD3 ارائه می دهد که توسط Gorilla Glass 3 محفاظت شده است. رزولوشن 1920×1080 به این معنی است که نمایش آن دارای تراکم 441ppi پیکسل می باشد. این گوشی همچنین دارای پردازنده چهارهسته ای 2.3 گیگاهرتز اسنپدراگون 801، حافظه رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت است. آیا به حافظه بیشتری نیاز دارید؟ یک اسلات میکرو اس دی با پشتیبانی از حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت در اختیار شماست.

دوربین پشت در حالت Duo نیز به همراه دوربین جلوی 5 مگاپیکسل با زاویه دید عریض برای گرفتن عکس ها و سلفی های خوب در نظر گرفته شده و یک باتری 2600 میلی آمپرساعت آن را روشن نگه می دارد.

آپدیت 1 ویندوزفون 8.1 بصورت پیشفرض نصب شده است؛ یعنی دستیار صوتی Cortana مایکروسافت توسط این گوشی پشتیبانی می شود و به منظور پیش بینی برای جام جهانی بعدی آماده است.

این گوشی در واقع درست مثل آن گوشی است که کاربران آندروید ماه هاست که برای آن هیجان زده هستند. بلندگوهای استریو BoomSound بسیار با کیفیت در این گوشی نیز وجود دارند و از حالت HTC Dot View نیز برای کاور مخصوص HTC One M8 پشتیبانی می کند.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال