همه ی اعضای خانواده اکسپریا زد به اندروید 5.0 آبنبات چوبی آپدیت خواهند شد

به دنبال اعلام عمومی موتورولا و اچ تی سی برای آپدیت تلفن های هوشمندشان به آندروید آبنبات چوبی، سونی هم امروز دست به کار شد و لیست دستگاه هایی که قرار است با اندروید 5.0 آپدیت شوند را اعلام کرده است. اندرویدی که تا کنون با اسم ال می شناختیم دو روز پیش نام گذاری […]

به دنبال اعلام عمومی موتورولا و اچ تی سی برای آپدیت تلفن های هوشمندشان به آندروید آبنبات چوبی، سونی هم امروز دست به کار شد و لیست دستگاه هایی که قرار است با اندروید 5.0 آپدیت شوند را اعلام کرده است. اندرویدی که تا کنون با اسم ال می شناختیم دو روز پیش نام گذاری شد و اکنون خبرهای خوبی برای صاحبان تلفن های هوشمند اکسپریا و مخصوصا خانواده ی اکسپریا زد در راه است.

لیست تلفن های هوشمند سونی که در نوبت آپدیت قرار گرفته اند: اکسپریا زد، اکسپریا زد ال، اکسپریا زد آر، تبلت اکسپریا زد، اکسپریا زد وان، اکسپریا زد وان اس، اکسپریا زد اولترا، اکسپریا زد وان کامپکت، اکسپریا زد2، تبلت اکسپریا زد2، اکسپریا زد 3، اکسپریا زد3 وی، اکسپریا زد3 کامپکت و تبلت اکسپریا زد3 کامپکت.

تلفن هوشمند سونی زد اولترا نسخه ی گوگل پلی اولین تلفن هوشمندی است که توسط سونی آپدیت خواهد شد. مابقی این دستگاه های هوشمند از ابتدای سال میلادی آینده در ردیف آپدیت قرار خواهند گرفت. اگر صاحب این تلفن های هوشمند سونی نیستید نباید منتظر معجزه بمانید، البته امیدوار باشید احتمالا سونی تلفن های هوشمند دیگری را به لیست اضافه نماید.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال