هوآوی هانر 4X رسما معرفی شد

هوآوی امروز رسما تلفن هوشمند میان رده ی هانر 4X را معرفی کرد. این تلفن هوشمند که بسیاری از مشخصات آن از پیش لو رفته بود با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت هم زمان به بازار عرضه می شود. این تلفن هوشمند هم اکنون با قیمت 212 دلار در چین آماده ی پیش خرید […]

هوآوی امروز رسما تلفن هوشمند میان رده ی هانر 4X را معرفی کرد. این تلفن هوشمند که بسیاری از مشخصات آن از پیش لو رفته بود با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت هم زمان به بازار عرضه می شود. این تلفن هوشمند هم اکنون با قیمت 212 دلار در چین آماده ی پیش خرید است. مبادلات این دستگاه از هفته ی آینده، ششم نوامبر آغاز خواهد شد.

45

هوآوی هانر 4 ایکس دارای یک پردازنده ی 64 بیتی از سری کوالکام اسنپدارگون 410 MSM8916 است. از سایر ویژگی های این تلفن هوشمند می توان به دو گیگابایت حافظه ی رم، 8 گیگابایت حافظه ی داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی اشاره کرد.

صفحه نمایش این دستگاه 5.5 اینچ و رزلوشن 1280 در 720 پیکسل می باشد. این تلفن هوشمن دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ساخت سونی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپری است. طبق ادعاهای هوآوی این تلفن هوشمند برای 72 ساعت استفاده عمر باتری دارد.

هوآوی هانر 4X با اندروید 4.4 کیت کت به همراه رابط کاربری هوآوی EMUI 3.0 به بازار عرضه می شود. قطر این تلفن هوشمند 7.9 میلی متر می باشد.

هنوز اطلاعاتی از عرضه ی این تلفن هوشمند در خارج از چین منتشر نشده است.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال