ویندوز 10 بر روی تلفن های هوشمند با 512 مگابایت رم نیز نصب می شود

همانطور که در خبر ها خواندید به زودی پیش نمایش ویندوز 10 برای گوشی های هوشمند منتشر خواهد شد. البته هنوز تاریخ دقیقی برای منتشر شدن این پیش نمایش مشخص نیست، اما خبری که ممکن است خیلی ها را خوشحال کند این است که این پیش نمایش بر روی گوشی های هوشمند با رم 512 […]

همانطور که در خبر ها خواندید به زودی پیش نمایش ویندوز 10 برای گوشی های هوشمند منتشر خواهد شد. البته هنوز تاریخ دقیقی برای منتشر شدن این پیش نمایش مشخص نیست، اما خبری که ممکن است خیلی ها را خوشحال کند این است که این پیش نمایش بر روی گوشی های هوشمند با رم 512 مگابایت هم نصب می شود. از آن جایی که اکثر گوشی های لومیا شرکت نوکیا دارای رم 512 هستند، این طبیعتا یک خبر خوب برای کاربران ویندوز فون می باشد.

اما اگر شما این پیش نمایش را نصب کردید و از آن خوشتان نیامد آیا می توانید آن را از روی گوشی خود پاک کنید؟ به گفته ی Gabriel Aul یکی از کارمندان شرکت مایکروسافت، آن ها سخت به دنبال این هستند تا این قالبیت را فعال کنند و شما بتوانید پیش نمایش ویندوز 10 را در گوشی خود پاک کنید و به همان نسخه ی قبلی گوشی برسید. با توجه به اینکه اولین پیش نمایش به زودی منتشر می شود، این قابلیت ممکن است در اولین پیش نمایش دیده نشود.

به هر حال پیشنهاد ما به شما این است که برای نصب کردن این پیش نمایش عجله نکنید، زیرا این نسخه ها آزمایشی هستند و طبیعتا باگ های زیادی هم در خود می بینند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال