Sony M4 Aqua نسخه ارزانتر Z3 [به‌روزرسانی]

مدتی قبل شرکت سونی از تلفن هوشمند ضد آب خود را که ظاهر و امکاناتی شبیه به پرچمدار Z3 دارد، با نام M4 Aqua پرده برداشت. این تلفن هوشمند از اندروید نسخه 5 آبنبات چوبی بهره می‌برد و نمایشگری ۵ اینچی دارد. M4،  یک چیپست اسنپدراگون ۶۱۵، استاندارد LTE، ۲ گیگابایت رم، و باتری ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعتی که […]

مدتی قبل شرکت سونی از تلفن هوشمند ضد آب خود را که ظاهر و امکاناتی شبیه به پرچمدار Z3 دارد، با نام M4 Aqua پرده برداشت. این تلفن هوشمند از اندروید نسخه 5 آبنبات چوبی بهره می‌برد و نمایشگری ۵ اینچی دارد.

M4،  یک چیپست اسنپدراگون ۶۱۵، استاندارد LTE، ۲ گیگابایت رم، و باتری ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعتی که تا دو روز شارژ دستگاه را تأمین می کند، در لیست امکانات این محصول به چشم می خورد. بدنه M4بسیار محکم است و قطعات داخلی خوبی هم برای آن در نظر گرفته شده.

اکسپریا M4 Aqua یک گوشی باریک است که تنها ۷.۳ میلی‌متر ضخامت دارد. دوربین پشت مجهز به سنسور 13مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل است. سونی به گرفتن گواهینامه‌های IP65 و IP68 برای دستگاه‌های خود مشهور است، اکسپریا M4 Aqua نیز هر دو گواهینامه را دریافت کرده است. مجوز IP68 و IP65 این امکان را فراهم می‌کند که دستگاه تا مدت ۳۰ دقیقه در عمق ‍۱.۵ متری آب دوام بیاورد. در بحث ضد آب بودن، سونی حتی M4 Aqua را  از بهترین دستگاه‌های خود ، بهتر و باکیفیت تر ارائه کرده و پوشش روی درگاه USB را هم حذف کرده است. گفته شده که این گوشی میان رده ، فصل بهار روانه بازار شده و حدود 330 دلار قیمت خواهد داشت.

شما میتوانید تیزر مربوط به این محصول رو از اینجا تماشا کنید

تصاویری از گوشی هوشمند جدید سونی

vs02-23_1438cxs.0

vs02-23_1439cxs.0

vs02-23_1440cxs.0

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال