پیشبینی افزایش 52 درصدی سود اچ تی سی در نیمه دوم 2014

بر کسی پوشیده نیست که در سالهای اخیر، شرکت اچ تی سی اوضاع مالی خوبی نداشته و برای چندین فصل متوالی شاهد ضررهای هنگفت بوده؛ اما اینطور که پیداست از نیمه دوم امسال قرار هست همه چیز عوض شود و این شرکت از رکود مالی نجات یافته و به سود دهی برسد. بر اساس گزارش […]

بر کسی پوشیده نیست که در سالهای اخیر، شرکت اچ تی سی اوضاع مالی خوبی نداشته و برای چندین فصل متوالی شاهد ضررهای هنگفت بوده؛ اما اینطور که پیداست از نیمه دوم امسال قرار هست همه چیز عوض شود و این شرکت از رکود مالی نجات یافته و به سود دهی برسد.

بر اساس گزارش بانک فرانسه و شرکت ارائه دهنده خدمات مدیرت مالی BNP Paribas، این شرکت تایوانی با عرضه ی HTC One در سال گذشته و همچنین نسخه ی جدید آن که در چند روز آینده معرفی خواهد شد، باضافه فبلت جدید خود یعنی HTC Desire 816 توانسته ضمن افزایش بسیار خوب فروش، خود را از رکود مالی خارج کند.

البته این حرفها آنچنان هم بی استناد نیستند و با اطلاع از فروش پنجاه هزار فروشی که دیزایر 816 تنها در 10 دقیقه تجربه کرد، می‏توان کاملا امیدوار بود که شرکت اچ تی سی که به تولید تلفن های هوشمند با کیفیت و رابط کاربری زیبایش معروف است، به سود دهی رسیده و همچنان شاهد حضور فعال اش در بازار باشیم.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال