گوگل نکسوس 8.9 در راه است

نکسوس 8.9 یک تبلت سطح بالا و البته با قیمت نچندان ارزان خواهد بود تا بتواند کیفیت ساخت عالی و سخت افزار حرفه ای را در کنار آندروید خالص و آپدیت های سریع و همیشگی گوگل، برای کاربران حرفه ای و علاقمندان برند نکسوس عرضه کند. پیشبینی میشود این تبلت تولید زیادی نداشته باشد و […]

نکسوس 8.9 یک تبلت سطح بالا و البته با قیمت نچندان ارزان خواهد بود تا بتواند کیفیت ساخت عالی و سخت افزار حرفه ای را در کنار آندروید خالص و آپدیت های سریع و همیشگی گوگل، برای کاربران حرفه ای و علاقمندان برند نکسوس عرضه کند.

پیشبینی میشود این تبلت تولید زیادی نداشته باشد و صرفا جهت ارائه بهترین ها توسط گوگل و البته با همکاری شرکت HTC ساخته شود.

به گزارش دیجی تایمز، این تبلت که محققان گوگل درحال کار بر روی آن هستند، در آگوست یا جولای امسال، با رزولوشن صفحه نمایش بالای 2K عرضه خواهد شد و حداقل  قیمتی معادل 300 دلار خواهد داشت.

در حال حاضر تبلت های Galaxy Tab Pro 8.4 سامسونگ با رزولوشن 2560×1600 و تبلت Kindle Fire HDX 8.9 آمازون با همان رزولوشن در این رده از سایز تبلت ها (8 تا 9 اینچ) قرار دارند که به ترتیب با قیمت 399 و 379 دلار عرضه شده اند و شاید هدف گوگل ایجاد رقابت در این رده از بازار تبلت ها باشد.

البته با توجه به اینکه اچ تی سی مسئول تولید آن خواهد بود، احتمالا باید شاهد یک طراحی فوقالعاده زیبا و جنس بدنه عالی در نکسوس 8.9 باشیم که مانند سایر تولیدات این شرکت، حرفی برای گفتن نداشته باشد.

احتمال میرود از این تبلت در کنفرانس گوگل که 25 ژوئن (3 ماه دیگر) برگزار خواهد شد، رونمایی شود.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال