موس و کیبورد به Xbox One اضافه میشود!

بالاخره انتظارها به پایان رسید و xbox قرار شده که در تاریخ 23 آبان، 14 بازی محبوب کنسول خود را برای پشتیبانی از موس و کیبورد سازگار کند. یکی از بازی های بسیار محبوبی که قرار است لذت بازی با موس و کیبورد را به طرفدارانش بچشاند، بازی هیجان انگیز فورتنایت می باشد که احتمالا دوستداران […]

بالاخره انتظارها به پایان رسید و xbox قرار شده که در تاریخ 23 آبان، 14 بازی محبوب کنسول خود را برای پشتیبانی از موس و کیبورد سازگار کند. یکی از بازی های بسیار محبوبی که قرار است لذت بازی با موس و کیبورد را به طرفدارانش بچشاند، بازی هیجان انگیز فورتنایت می باشد که احتمالا دوستداران این بازی برای آپدیت بازی محبوب شان لحظه شماری میکنند.

اضافه شدن موس و کیبورد به ایکس باکس وان

به گزارش اخبار فناوری و تکنولوژی تک‎نیوز و به نقل از مجله معتبر T3 مایکروسافت در رویداد X018 که دیشب برگزار شد، اعلام کرد که 14 بازی زیر قرار است در نسخه ایکس باکس وان، موس و کیبورد را پشتیبانی کنند :

Bomber Crew – November
Deep Rock Galactic – November
Strange Brigade – November
Vermintide 2 – November
War Thunder – November
X-Morph Defense – November
Children of Morta – TBA
DayZ – TBA
Minion Master – TBA
Moonlighter – TBA
Vigor – TBA
Warface – TBA
Wargroove – TBA

جالب است بدانید که بازی Children of Morta در شروع انتشار خود با قابلیت پشتیبانی از موس و کیبورد عرضه میشود و میتوان که لقب اولین گیم کنسولی سازگار با موس و کیبورد است که کار خود را از بدو تولد، با این فرم فکتوری آغاز میکند. گفتنی است که قرار است شرکت «ریزر» تامین کننده موس و کیبوردهای xbox one باشد و محصولات این شرکت، قابلیت اتصال به ایکس باکس و البته رایانه های رومیزی را نیز دارند.

خبر خوب دیگر برای گیمرهای xbox این است که این کیبوردها، مجهز به نور پس زمینه می باشد و گیمرها براحتی میتوانند در مکان های تاریک به بازی خود مشغول باشند. نظرات خود را برای تک‎نیوز ارسال کنید.