عذرخواهی اپل بخاطر حل نشدن مشکلات کیبورد مک بوک

باری دیگر کیبوردهای مک بوک خبرساز شدند. اپل می داند که عده معدودی از کاربرانش هنوز  هم با کیبورد پروانه ای نسل سوم شرکت مشکل دارند. بر اساس اظهارات سخنگوی شرکت اپل جوآنا استرن، « می دانیم که هنور هم عده معدودی از کاربرانمان با کیبورد پروانه ای نسل سوم مشکلاتی دارند و بخاطر این […]

باری دیگر کیبوردهای مک بوک خبرساز شدند. اپل می داند که عده معدودی از کاربرانش هنوز  هم با کیبورد پروانه ای نسل سوم شرکت مشکل دارند.
بر اساس اظهارات سخنگوی شرکت اپل جوآنا استرن، « می دانیم که هنور هم عده معدودی از کاربرانمان با کیبورد پروانه ای نسل سوم مشکلاتی دارند و بخاطر این موضوع بسیار متاسفیم. اکثر مشتریان نوتبوک مک بوک تجربه مثبتی از کار با این کیبورد داشتند‌.»
در سال ۲۰۱۷ کیسی جانستون انتقادهایی نسبت به این کیبورد را ابراز داشت و اشاره ای به اعتراض های کاربران از طرح پروانه ای کیبورد مک بوک در سال ۲۰۱۵ کرد‌.

هنوز هم پس از سه بار تلاش مشکلاتی وجود دارد
پاسخ اپل به انتقادها، افزودن پوسته ای لاستیکی به نسخه سوم این کیبوردها بود که مانع از خاک گرفتگی کیبورد می شود، مشکلی که مدل های قبلی را از کار می انداخت. اپل رسما به هدف خود از این کار اشاره ای نکرد، اما منابعی موثق آن را تایید می کنند.
اپل قصد عرضه برنامه ای برای اصلاح تمام مدل های کیبورد را پیش از ارائه مدلی بدون مشکل داشت. iFixit راه حل اپل را پیشرفتی مهم در مقاومت در برابر گرد و غبار، اما نه راه حلی کامل، خواند. اما گزارش ها اشاره به تداوم مشکلات در کیبوردهای نسل سوم دارند.
بر اساس اظهارات جان گرابر، « این کیبوردها بدترین تولیدات در تاریخ اپل به حساب می آیند‌. مک بوک می بایست بهترین کیبوردها در این صنعت را دارا باشد، اما ظاهرا این کیبوردها بدترین هستند. آن ها اعتبار برند مک بوک را خدشه دار می کنند.»
عذرخواهی اپل از این موضوع می تواند به معنای ادامه وجود این مشکل باشد، اگرچه تلاش شرکت بر کوچک جلوه دادن این مشکل معطوف است. در ماه های آتی، اپل تغییراتی را در این طرح ایجاد خواهد کرد تا اعتبار این لپ تاپ را باری دیگر برگرداند. برای مشاهده سایر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال