تاخیر در رونمایی از گلکسی فولد سامسونگ

خبر بد: گزارش هایی در رابطه با وجود سه مشکل در صفحه نمایش گلکسی فولد. بنا بر اعلام شرکت سامسونگ، رونمایی از گلکسی فولدها به رویدادهای هونگ کونگ و شانگهای، در تاریخ 23 و 24 آوریل موکول خواهد شد. این مشکلات با صفحه پلاستیکی گلکسی فولد باعث شده است که عاشقان فناوری تردیدهایی در رابطه […]

خبر بد: گزارش هایی در رابطه با وجود سه مشکل در صفحه نمایش گلکسی فولد. بنا بر اعلام شرکت سامسونگ، رونمایی از گلکسی فولدها به رویدادهای هونگ کونگ و شانگهای، در تاریخ 23 و 24 آوریل موکول خواهد شد. این مشکلات با صفحه پلاستیکی گلکسی فولد باعث شده است که عاشقان فناوری تردیدهایی در رابطه با مقاومت و ماندگاری گوشی تاشوی 2000 دلاری سامسونگ و دستگاه های تاشو را احساس کنند. علیرغم تماس با سامسونگ جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مشکلات صفحه نمایش گلکسی فولد، پاسخی را در رابطه با تاخیر در رونمایی از این مدل ها دریافت نکردیم. بر اساس گزارش ها، مشخص شد که با برداشتن پوشش پلاستیکیِ روی صفحه نمایش داخلی گلکسی فولد که یک لایه نازک پلاستیکی انعطافپذیر است، نه شیشه، گوشی از کار خواهد افتاد.

گوشی های تاشو طرح های پر سر و صدای جدیدی هستند که تصور می شود فضای کار بیشتری را به کاربران خود می دهند. اما قیمت زیاد آن ها- شروع با 1980 دلار- و نگرانی در رابطه با مقاومت صفحه انعطافپذیر آن تردیدهایی را به وجود آورده است. گزارش ها در رابطه با مشکل صفحه نمایش گلکسی فولد منحصر به شکستن آن می شوند و تا کنون گزارشی در رابطه با آتش گرفتن و خطر آن برای اشخاص و اشیاء ارائه نشده است. بر اساس اعلام سامسونگ، آن ها در تلاش برای بررسی و یافتن دلایل مشکل صفحه نمایش هستند و اقدامات لازم برای حل این مشکل را اجرا خواهند کرد. جهت مشاهده سایر اخبار از صفحه اخبار فناوری و تکنولوژی دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال