گلکسی نوت 10: شایعات درباره قیمت،تاریخ عرضه،مشخصات و …

سامسونگ از پنج گوشی رونمایی کرده است، اما هنوز یک گوشی بزرگ هم باقی مانده است: نوت 10. مدلی که انتظار می رودامسال رونمایی بشود و شایعاتی در رابطه با آن هم شنیده می شود. اگرچه گلکسی فولدهای سامسونگ سر و صدای زیادی را به پا کرده اند اما نوت ها هم به عنوان مدل […]

سامسونگ از پنج گوشی رونمایی کرده است، اما هنوز یک گوشی بزرگ هم باقی مانده است: نوت 10. مدلی که انتظار می رودامسال رونمایی بشود و شایعاتی در رابطه با آن هم شنیده می شود. اگرچه گلکسی فولدهای سامسونگ سر و صدای زیادی را به پا کرده اند اما نوت ها هم به عنوان مدل های پرچمدار این شرکت به حساب آورده می شوند. اولین گلکسی نوت در سال 2011 رونمایی شد، مدل هایی با صفحه نمایش بزرگ، قلم کوچکی به نام S Pen و سخت افزار قوی. در مجموع باید نوت را بهترین معرف سامسونگ بدانیم.

 

صفحه نمایش 6.6 اینچی نوت 10

معمولا صفحه نمایش گلکسی نوت ها بزرگ است تا قلم به راحتی روی آن بکار گرفته شود. بر اساس شایعات، صفحه نمایش جدیدترین نسخه به 6.66 اینچ می رسد، در حالیکه صفحه نمایش نوت 9 به اندازه 6.4 اینچ است. اما این امر به معنی بزرگتر بودن این گوشی نیست، چرا که بزل ها نازکتر شده اند و تولیدکنندگان گوشی بیشتر به دوربین جلو اهمیت می دهند. نوت 10 می تواند به اندازه نوت 9، اما با صفحه نمایشی بزرگتر باشد.

دو یا ( چهار) نوت 10

گلکسی اس 10 شامل سه مدل اس 10 پلاس، اس 10 ای و اس 10 فایو جی می شود، بنابراین ارائه انواع مختلف نوت 10 از سوی سامسونگ تعجب آور نخواهد بود. بر اساس گزارش ETNews، یک سایت خبری در کشور کره جنوبی، نسخه های 6.28 و 6.75 اینچی نوت 10 عرضه خواهند شد.

بدون دگمه بودن نوت 10

تولید گوشی هوشمندی بدون دگمه فیزیکی دیگر غیرممکن و عجیب به نظر می رسد. بر اساس گزارش ETNews حداقل این امر برای نوت 10 ممکن خواهد بود. بر اساس پیش بینی های این سایت، سامسونگ در مدل های دیگر خود نیز این قابلیت بهره خواهد برد.

دوربین S Pen

تنها گوشی ها ارتقاء پیدا نمی کنند، قلم ها می توانند از چنین قابلیتی برخوردار باشند، همانطور که برای S Pen در نوت 9 شاهد بودیم.  بر اساس شایعات، قلم نوت 10 می تواند دوربینی جداگانه داشته باشد.

یک گوشی با چهار دوربین

بر اساس گزارش سایت Sam Mobile، مشابه با گلکسی S10 5G، نوت 10 هم می تواند چهار دوربین در قسمت عقب داشته باشد. این سایت اشاره ای به منبع خبر نکرده است، بنابراین می توانید آن را به عنوان یک شایعه مد نظر قرار بدهید. برای تماشای خبرهای دیگر از صفحه اخبار تکنولوژی دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال