دو گوشی جدید شیائومی موفق به دریافت مجوز TENAA شدند

دو گوشی‌هوشمند شرکت شیائومی در رگولاتوری TENAA کشور چین رویت شده است. یکی از این گوشی‌ها نمایشگری 5 اینچی داشته و دیگری به نظر می‌رسد از اندازه‌ی بزرگ‌تری برخوردار خواهد بود و به نمایشگری 5.5 اینچی مجهز خواهد شد. گفته می‌شود، گوشی کوچک‌تر که تصویرش را در بالا نیز مشاهده می‌کنید گوشی Redmi 5 خواهد بود […]

دو گوشی‌هوشمند شرکت شیائومی در رگولاتوری TENAA کشور چین رویت شده است. یکی از این گوشی‌ها نمایشگری 5 اینچی داشته و دیگری به نظر می‌رسد از اندازه‌ی بزرگ‌تری برخوردار خواهد بود و به نمایشگری 5.5 اینچی مجهز خواهد شد.

گفته می‌شود، گوشی کوچک‌تر که تصویرش را در بالا نیز مشاهده می‌کنید گوشی Redmi 5 خواهد بود در حالی که برخی معتقدند این گوشی با توجه به شایعات اخیر، Redmi 4X نام خواهد گرفت. در این صورت، گوشی 5 اینچی جدید شرکت شیائومی با طراحی نسبتا یکسانی نسبت به گوشی Redmi 4 روانه بازار خواهد شد و فقط برخی از مشخصه‌های فنی آن دچار تغییر و تحولاتی خواهند شد.

به‌هر‌حال، این گوشی 5 اینچی هرچه که باشد از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد؛ این گوشی‌هوشمند کناره‌های بیضی شکل داشته و باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعتی را در زیر قاب خود می‌بیند. بدنه‌ی تمام فلزی آن باعث شده تا شیائومی سنسور اثر انگشت را در پشت گوشی تعبیه کند هرچند خط آنتن نیز به وضوح قابل مشاهده است. فعلا اطلاعات بیشتری از این گوشی 5 اینچی در دسترس نیست اما انتظار می‌رود مشخصه‌های فنی کامل‌تر آن طی روزهای آینده فاش شود.

اما گوشی دیگری که در رگولاتوری TENAA رویت شده، 5.5 اینچی بوده و شماره ساخت MAE136 را با خود یدک می‌کشد. این گوشی از چیپست ده‌هسته‌ای Helio X20 یا Helio X25 بهره می‌برد و تراشه‌ی گرافیکی Mali-T880MP4 رزولوشن فول‌اچ‌دی را به کاربر تحویل می‌دهد. حافظه‌ی رم این گوشی 3 گیگابایت بوده و حافظه‌ی داخلی آن 64 گیگابایتی خواهد بود.

اطلاعات فاش شده از این گوشی حاکی از این هستند که گوشی مورد بحث ما پوسته‌ی مطرح شیائومی موسوم به MIUI 8.0 را بر روی اندروید مارشمالو اجرا خواهد کرد. دوربین اصلی این گوشی دو‌سیم‌کارته با فلاشی دوگانه به سنسوری 13 مگاپیکسلی مجهز شده و دوربین جلوی آن هم به سنسوری 5 مگاپیکسلی تجهیز یافته است.

شیائومی سنسور اثر انگشت را برای این گوشی در قسمت پشتی گوشی قرار داده است. باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپری نیز وظیفه‌ی روشن نگه داشتن گوشی را برعهده خواهد گرفت. این گوشی قرار است در رنگ‌های طلایی، مشکی، خاکستری و رز گلد عرضه شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال