75 درصد گجت‌های موبایلی اپل حالا iOS 9 را اجرا می‌کنند

شرکت بزرگ و محبوب اپل به‌تازگی آخرین آمار نصب پلتفرم موبایلی خود یعنی iOS را منتشر کرده که بر اساس آن ظاهراً نسخه 9 این پلتفرم، حالا روی 75 درصد از دستگاه‌های سازگار با آن، نصب شده و به طبع قدرت بخش آن‌ها است. این بدین معناست که از هر 4 دستگاه موبایلی این شرکت […]

شرکت بزرگ و محبوب اپل به‌تازگی آخرین آمار نصب پلتفرم موبایلی خود یعنی iOS را منتشر کرده که بر اساس آن ظاهراً نسخه 9 این پلتفرم، حالا روی 75 درصد از دستگاه‌های سازگار با آن، نصب شده و به طبع قدرت بخش آن‌ها است. این بدین معناست که از هر 4 دستگاه موبایلی این شرکت یعنی آیفون‌ یا آیپد، 3 دستگاه آن حالا iOS 9 را اجرا می‌کنند.

قابل توجه است که این آمار در ماه گذشته میلادی 70 درصد و ماه قبل‌تر آن چیزی در حدود 66 درصد بوده است که حال با توجه به آمار منتشر شده در ماه جاری، می‌توان به راحتی دریافت که iOS 9 یک سیر صعودی و در حال رشد پیوسته را تجربه می‌کند که این مایه خوشحالی اهالی کوپرتینو خواهد بود. در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی، هنگامی که نرخ نصب این نسخه از پلتفرم موبایلی اپل از مرز 50 درصد گذشت، آن هم تنها در 5 روز ابتدایی عرضه، اپل اعلام کرد که این سیر صعودی، سریع‌ترین میزان رشد پلتفرم iOS از بدو تولید آن بوده است.

apple ios

گفتنی است که اپل اخیرا، اولین نسخه بتا iOS 9.3 را برای توسعه‌دهندگان عرضه کرده است که در آن ویژگی‌هایی چون استفاده چندکاربره برای آیپدها (البته فعلا برای استفاده در مدارس)، ویژگی Night Shift که بر اساس آن رنگ‌های نمایشگر پس از غروب آفتاب تنظیم می‌شوند تا چشمان کاربر در نور شب در استفاده دستگاه آسیب ندیده و اذیت نشوند.

بد نست بدانید که اصولا آمار نصب و به‌کارگیری نسخه‌های مختلف پلتفرم موبایل اپل، بر اساس استفاده کاربران از اپ استور این شرکت مشخص و محاسبه می‌شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال