81 درصد محصولات iOS اپل به نسخه‌ی 8.0 و یا بالاتر به‌روزرسانی شده‌اند

به تازگی شرکت اپل اعلام نموده که 81 درصد از محصولات iOS این شرکت، از ورژن 8.0 این سیستم‌عامل و یا جدیدتر از آن بهره می‌برند. اینطور که اپل اعلام کرده، این آمار در تاریخ 27 آوریل جمع‌آوری شده و تنها کاربرانی که حساب کاربری خود را فعال کرده‌اند، در لیست قرار گرفته‌اند. لازم به […]

به تازگی شرکت اپل اعلام نموده که 81 درصد از محصولات iOS این شرکت، از ورژن 8.0 این سیستم‌عامل و یا جدیدتر از آن بهره می‌برند. اینطور که اپل اعلام کرده، این آمار در تاریخ 27 آوریل جمع‌آوری شده و تنها کاربرانی که حساب کاربری خود را فعال کرده‌اند، در لیست قرار گرفته‌اند. لازم به ذکر است که سپتامبر 2014، سیستم‌عامل iOS 8.0 در اختیار کاربران قرار گرفته است.

همچنین اپل اعلام کرده که در حال حاضر، 17 درصد از کاربران، از نسل هفتم این سیستم‌عامل یعنی iOS 7.0 که سپتامبر سال 2013 منتشر شده، استفاده کرده و تنها2  درصد از کاربران هستند که نسخه‌ی قدیمی‌تر از این سیستم‌عامل را بر روی دستگاه خود دارند. اینطور که به نظر می‌رسد، iOS 8.0 با سرعت کمتری در حال فراگیر شدن می‌باشد چرا که سال گذشته و در همین زمان، تعداد دستگاه‌هایی که به iOS 7.0 مجهز شده بودند، حدود 90 درصد بود.

اما اگر بخواهیم در مورد سرعت بروزرسانی، این سیستم‌عامل را در مقایسه با اندروید بررسی کنیم، باید بگوییم که اپل بسیار موفق‌تر از گوگل بوده و محصولاتی که به iOS مجهز هستند، با سرعتی فوق‌العاده بالاتری نسبت به android بروزرسانی می‌شود. البته یکی نقش گوگل در یکپارچه نبودن محصولات اندرویدی را نمی‌توان فراموش کرد چرا که که چند صباحیست گوگل، خود محصولات سری Nexus و Google Play Edition را بروزرسانی می‌نماید. البته این یک روی سکه بوده و باید شرکت‌های عرضه‌کننده‌ی تلفن‌های اندرویدی را نیز مورد انتقاد قرار داد چرا که سرعت بروزرسانی سیستم‌عامل‌ها توسط این شرکت، به هیچ‌وجه با اپل قابل قیاس نمی‌باشد.

با توجه به آمار رسمی که از سوی گوگل منتشر شده، در حال حاضر تنها 5.4 درصد از گوشی‌های هوشمند، از آخرین نسل از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برند. لازم به ذکر است که اندروید 5.0 آبنبات‌چوبی، ماه اکتبر پارسال عرضه شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال