ویژگی‌های نمایشگر Sony Xperia Z4 لو رفت

همانطور که در دنیای گوشیهای هوشمند معمول است، در سیر حرکت به سمت معرفی یک محصول هرچه به زمان رونمایی نزدیکتر می‌شویم می‌توان انتظار داشت اطلاعات آن بیشتر در شایعات فاش شود. این مسئله در مورد کمپانی مطرح سونی نیز صادق است و هر چه می‌گذرد جزئیات بیشتری از پرچمدار بعدی این کمپانی یعنی اکسپریا […]

همانطور که در دنیای گوشیهای هوشمند معمول است، در سیر حرکت به سمت معرفی یک محصول هرچه به زمان رونمایی نزدیکتر می‌شویم می‌توان انتظار داشت اطلاعات آن بیشتر در شایعات فاش شود. این مسئله در مورد کمپانی مطرح سونی نیز صادق است و هر چه می‌گذرد جزئیات بیشتری از پرچمدار بعدی این کمپانی یعنی اکسپریا Z4 فاش می‌شود. به تازگی یکی از مدیران این کمپانی تصاویری از دیجیتایزر نمایشگر این گوشی منتشر کرده است.

Alleged-Xperia-Z4-LCD-digitizer
اطلاعات فاش‌شده توسط این منبع ناشناس که مربوط به نمایشگر این گوشی است، نشان می‌دهد که سونی جهشی به سوی صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن Quad HD یا همان 2560×1440 پیکسل داشته‌است. تراکم پیکسلی این صفحه‌نمایش برابر 565 ppi است، از آنجایی که چشم غیر مسلح انسان قادر به تشخیص این تراکم پیکسلی نیست، استفاده از آن کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد.
مشخصات Xperia Z4 با توجه به اخبار و شایعات مختلف منتشر شده اینگونه به نظر می‌رسد:
پردازنده اسپندراگون 810، 3گیگابایت حافظه‌ی رَم، بهره‌گیری از جدیدترین سنسور سونی با نام IMX230 در دوربین اصلی این گوشی با قابلیت عکاسی HDR و حالت تشخیص فوکوس خودکار در کنار اندروید آبنبات چوبی 5.0.2.
در مورد تاریخ رونمایی این پرچمدار از شرکت سونی تضادهایی وجود دارد اما به نظر می‌رسد این اتفاق تا 3ماه آینده رخ خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال