آمازون می‎تواند در انتخاب لباس به کاربران ویژه خود کمک کند

آمازون برای اعضای ویژه‎ی خود (Prime members) امتیاز خاصی در نظر گرفته است. آخرین نسخه‎ی اپلیکیشن این غول دنیای تجارت الکترونیکی دارای قابلیتی به اسم “Outfit Compare” در بخش “Programs and Features” است که در آن‎جا کاربران معمولا با جدیدترین محصولات روبرو می‎شوند. از آن‎جایی‎که هدف این بخش مقایسه‎ی دو پوشش مخصوص روز متفاوت و […]

آمازون برای اعضای ویژه‎ی خود (Prime members) امتیاز خاصی در نظر گرفته است. آخرین نسخه‎ی اپلیکیشن این غول دنیای تجارت الکترونیکی دارای قابلیتی به اسم “Outfit Compare” در بخش “Programs and Features” است که در آن‎جا کاربران معمولا با جدیدترین محصولات روبرو می‎شوند. از آن‎جایی‎که هدف این بخش مقایسه‎ی دو پوشش مخصوص روز متفاوت و پیشنهاد بهترین لباس به کاربر است، ولی کاربر بایستی تصاویری از خود ملبس به پوشش‎های مختلف را آپلود کند. آمازون می‎گوید که این شرکت متخصصین واقعی و مجرب در امر فروش و صنعت مد را استخدام کرده است تا لباس کاربران را براساس اندامی که دارند مورد قضاوت دهند، یعنی چطور رنگ لباس به شخص می‎آید و براساس مد روز چه چیزی می‎تواند بپوشد. اما وب‎سایت منبع این خبر یعنی TechCrunch می‎گوید که قسمتی از این فرآیند می‎تواند به صورت خودکار باشد، چون نتایج در عرض چند دقیقه به کاربران نشان داده می‎شود.

این شرکت از این حقیقت آگاه است که کاربران بایستی تصاویری از خود را آپلود کنند که می‎تواند مانع استفاده‎ی آن‎ها از این قابلیت شود، به خصوص اگر نگران حریم خصوصی خود هستند. ولی این شرکت اعلام می‎کند که تنها کارکنان آمازون قادر به دیدن این تصاویر هستند و زمانی که این تصاویر پاک شدند، اپلیکیشن مربوطه نسخه‎ای از تصاویر که مربوط به حساب کاربر است را نیز پاک خواهد کرد. متاسفانه، تنها راه برای کسب اطمینان از این‎که شخص دیگری نمی‎تواند به این تصاویر از طریق اپلیکیشن دسترسی داشته باشد، هرگز استفاده نکردن از این قابلیت است.

ولی اگر جزو علاقه‎مندان به این قابلیت هستید که نگران آپلود تصاویر خود نیستید، آمازون پیشنهاد می‎کند که تصاویر با پس‎زمینه و ژست مشابهی گرفته شوند، گرچه هم‎چنین تصاویر سلفی گرفته شده به صورت تمام قد در آینه نیز مورد قبول واقع می‎شود. کاربران به سادگی می‎توانند تصاویر را از گوشی خود آپلود کنند و منتظر بازخورد اپلیکیشن آمازون شوند. این اولین مرتبه‎ای نیست که این غول اینترنت نقش خود را در دنیای مد نشان می‎دهد، این شرکت سال گذشته برند‎های مد خود را برپا و حتی یک برنامه‎ی تلویزیونی آرایش و مد نیز به اسم Style Code Live تولید کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال