گوشی Mate 9 هوآوی دارای دوربین دوگانه 20 + 12 مگاپیکسلی خواهد بود

اگرچه چند روز بیشتر به معرفی گوشی Mate 9 شرکت هوآوی باقی نمانده اما شایعات در خصوص مشخصات این گوشی کماکان ادامه دارد. تحلیل‌گر “Pan Jiutang” این مسئله را تایید کرده است که هوآوی در دوربین دوگانه پرچمدار جدید خود از سنسورهای 12 + 20 مگاپیکسل بهره خواهد برد. طبق اظهارات این تحلیل‌گر دوربین Mate […]

اگرچه چند روز بیشتر به معرفی گوشی Mate 9 شرکت هوآوی باقی نمانده اما شایعات در خصوص مشخصات این گوشی کماکان ادامه دارد.

تحلیل‌گر “Pan Jiutang” این مسئله را تایید کرده است که هوآوی در دوربین دوگانه پرچمدار جدید خود از سنسورهای 12 + 20 مگاپیکسل بهره خواهد برد. طبق اظهارات این تحلیل‌گر دوربین Mate 9 با وجود این سنسورها در مقایسه با دوربین گوشی P9 که در حال حاضر یکی از با کیفیت‌ترین تصاویر را در میان گوشی‌های موجود در بازار ارائه می‌دهد، دو برابر عملکرد بهتری خواهد داشت. وی همچنین اشاره کرده است که احتمالاً شاهد حضور یک اسکنر اثر انگشت نیز در این گوشی خواهیم بود.

 

huawei-mate-9-pan

 

چند روز قبل ” Weibo” منتشر کرد و هیچ اشاره‌ای به اینکهMate 9  هوآوی دارای نمایشگر منحنی خواهد بود، نکرده بود. همین مسئله نیز موجب شد طرفداران هوآوی تصور کنند شرکت محبوبشان برخلاف سایر رقبا، اعتقادی به تولید نمایشگرهای خمیده رایج ندارد اما از آن‌جایی که هنوز به طور رسمی این مطلب تایید نشده، شایعات پیرامون آن نیز پابرجاست. احتمال می‌رود که پرچمدار جدید هوآوی همچون گلکسی نوت 7 سامسونگ دارای نمایشگر خمیده، 6 گیگابایت رم و اسکنر عنبیه چشم باشد اما تا روشن شدن دقیق مشخصات باز هم باید صبر کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال