اچ‌تی‌سی عرضه اندروید Nougat را برای گوشی‌های ‌HTC 10، One M9 و One A9 تایید کرد

چند ساعت پیش اچ‌تی‌سی تایید کرد که اندروید نوقا برای گوشی‌های اچ‌تی‌سی 10، وان A9 و وان M9 عرضه خواهد شد. مدت کوتاهی پس از اینکه گوگل نام اندروید N را به صورت رسمی اندروید نوقا اعلام کرد، اچ‌تی‌سی در توییتر اعلام کرد که حداقل سه گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی در آینده‌ای نزدیک به نسخه جدید اندروید […]

چند ساعت پیش اچ‌تی‌سی تایید کرد که اندروید نوقا برای گوشی‌های اچ‌تی‌سی 10، وان A9 و وان M9 عرضه خواهد شد. مدت کوتاهی پس از اینکه گوگل نام اندروید N را به صورت رسمی اندروید نوقا اعلام کرد، اچ‌تی‌سی در توییتر اعلام کرد که حداقل سه گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی در آینده‌ای نزدیک به نسخه جدید اندروید آپدیت خواهد شد.

با توجه به اینکه اچ‌تی‌سی 10 پرچمدار فعلی این شرکت است، جای تعجب نیست که این گوشی به اندروید نوقا آپدیت شود.

اچ‌تی‌سی وان A9 با اندروید 6.0 مارشمالو عرضه شده بود؛ یعنی زمانی که تنها چند گوشی هوشمند از سری نکسوس گوگل با این نسخه وارد بازار شده بود. بسیاری از کاربران نگران این بودند که گوشی هوشمند وان A9 در همان نسخه مارشمالو بماند که خوشبختانه چنین چیزی تحقق نیافت.

سومین و آخرین گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی که اندروید نوقا را دریافت خواهد کرد، وان M9، پرچمدار تولیدکننده تایوانی در سال 2015 است. این گوشی با اندروید 5.1 لالی پاپ عرضه شده بود که در این میان به اندروید 6.0 مارشمالو نیز آپدیت شده و در حال حاضر آماده دریافت دومین آپدیت بزرگ انردوید است. به احتمال زیاد، این آخرین آپدیت این گوشی باشد.

اچ‌تی‌سی می‌گوید، در نهایت آپدیت اندروید نوقا برای بسیاری از گوشی‌ها عرضه خواهد شد. متاسفانه، شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های همراه هوشمند باید منتظر انتشار کدهای مادر نسخه اندروید جدید از جانب گوگل باشند، سپس این کدها را پس از تغییرات و شخصی‌ سازی‌های لازم در گوشی‌های خود اعمال کنند.

البته تاریخ این آپدیت‌ها فعلا مشخص نیست. اچ‌تی‌سی هنوز به مشخصات آن اشاره نکرده است اما با توجه به اینکه سال گذشته در اواخر ماه دسامبر گوشی اچ‌تی‌سی وان M9 به نسخه مارشمالو آپدیت شده بود، امیدواریم نسخه‌های آنلاک شده اچ‌تی‌سی 10، وان A9 و وان تا پایان امسال میزبان اندروید نوقا باشند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال