اپل: 66 درصد دستگاه‌هایی که از iOS 9 پشتیبانی می‌کنند، این نسخه را دریافت کرده‌اند

از دو هفته پیش تاکنون که آخرین بروز رسانی اپل برای سیستم‌عامل iOS منتشر شده است شاهد افزایش کاربران در نسخه‌‌ی iOS 9 بوده‌ایم. این خبر را اپل امروز منتشر کرده است. به نظر می‌رسد آخرین بروز رسانی iOS که نسخه‌ی این سیستم‌عامل را به 9.1 تغییر داده، باعث شده تا کاربران بیشتری به سمت […]

از دو هفته پیش تاکنون که آخرین بروز رسانی اپل برای سیستم‌عامل iOS منتشر شده است شاهد افزایش کاربران در نسخه‌‌ی iOS 9 بوده‌ایم. این خبر را اپل امروز منتشر کرده است. به نظر می‌رسد آخرین بروز رسانی iOS که نسخه‌ی این سیستم‌عامل را به 9.1 تغییر داده، باعث شده تا کاربران بیشتری به سمت این نسخه از سیستم‌عامل اپل رجوع کنند. ماه گذشته تنها 57 درصد از کاربران iOS 9 را بر روی گوشی خود نصب کرده بودند و این ماه حدود 66 درصد از کاربران iOS 9 را بر روی گوشی‌های‌هوشمند خود نصب کرده‌اند.

اپل در شهریور ماه اعلام کرد که تعداد کاربرانی که گوشی خود را به iOS 9 بروز رسانی کرده‌اند به 50 درصد رسیده است؛ این آمار در حالی منتشر شد که به گفته‌ی اپل سریع‌ترین بروز رسانی ممکن توسط کاربران برای iOS 9 شکل گرفته و تاکنون رسیدن به چنین آماری دیده نشده بود. بر اساس آمار جدید منتشر شده تعداد کاربرانی که هم‌اکنون از iOS 8 استفاده می‌کنند 25 درصد و تعداد کاربرانی که از iOS 7 استفاده می‌کنند 9 درصد است. این آمار تنها کسانی را شامل می‌شود که امکان بروز رسانی گوشی خود به iOS 9 برای آن‌ها مقدور است.

اپل: 66 درصد از گوشی‌هایی که از iOS 9 پشتیبانی می‌کنند، این نسخه را دریافت کرده‌اند

علاوه بر انتشار 150 شکلک‌های جدید برای iOS 9.1، این بروز رسانی امکان تشخیص بالا  یا پایین شدن گوشی آیفون 6اس و 6اس پلاس را به این دو گوشی اضافه کرده است. این قابلیت باعث می‌شود تا از طریق برنامه‌ی Live Photos امکان ضبط شدن تصاویر هنگام بالا و پایین شدن گوشی ار کار بیفتد تا شاهد کاهش کیفیت در دوربین گوشی هنگام ثبت تصاویر نشوید. با استفاده از قابلیت Live Photos دوربین گوشی شما 1.5 ثانیه قبل و بعد از این که دکمه‌ی ضبط تصویر را فشار می‌دهید تصاویر را ضبط می‌کند؛ بنابراین با استفاده از این قابلیت کاربر می‌تواند تصاویر ثبت شده‌ی خود را به یک ویدیوی 3 ثانیه‌ای تبدیل کند. این ویژگی توسط فشار سه‌بعدی نمایشگر دو گوشی آیفون6اس و 6اس پلاس فعال می‌شود.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال