اپل، کمپانی LinX Imgaing را به ارزش 20 میلیون دلار خریداری کرد!

طبق اطلاعاتی که در روزنامه‌ی وال‌استریت منتشر شده، شرکت بزرگ اپل بی سروصدا، کمپانی اسرائیلی LinX Imgagin که به تولید دوربین‌های تلفن‌های همراه مشغول می‌باشد را به ارزش 20 میلیون دلار خریداری کرده است. کمپانی LinX، تولید‌کننده‌ی دوربین‌های بسیار کوچک و باکیفیت برای گوشی‌های هوشمند بسیار باریک است و جدیدترین تکنولوژی‌هایی که این شرکت در دوربین‌های […]

طبق اطلاعاتی که در روزنامه‌ی وال‌استریت منتشر شده، شرکت بزرگ اپل بی سروصدا، کمپانی اسرائیلی LinX Imgagin که به تولید دوربین‌های تلفن‌های همراه مشغول می‌باشد را به ارزش 20 میلیون دلار خریداری کرده است.

کمپانی LinX، تولید‌کننده‌ی دوربین‌های بسیار کوچک و باکیفیت برای گوشی‌های هوشمند بسیار باریک است و جدیدترین تکنولوژی‌هایی که این شرکت در دوربین‌های خود به کار می‌برد، امکان عکس‌برداری به صورت دوبعدی و سه‌بعدی و ترکیب آنها را فراهم کرده که بدین وسیله، می‌توان جلوه‌ها و افکت‌های هنری بسیار خوبی را به آن اضافه کرد.

اما خرید چنین شرکتی توسط اپل به معنای توسعه و ساخت دوربین‌ گوشی‌های همراه برای محصولات شرکت اپل می‌باشد چرا که هم‌اکنون دوربین‌های به کار گرفته شده در آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، از سنسورهای گران‌قیمت شرکت سونی هستند و همین موضوع، هزینه‌ی زیادی را روی دست اپل می‌گذارد.

همچون موارد دیگر، اپل در این مورد و سوال‌های مربوط به آن، سکوت کرده و به هیچ‌کدام، پاسخی نداده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال