ابعاد آیفون 7 نزدیک به 6s خواهد بود

قبل از عرضه‎ی گوشی آیفون SE بحث‎هایی در رابطه با ابعاد این گوشی وجود داشت ولی در رابطه با آیفون 7 این چنین نظراتی شنیده نخواهد شد؛ چون بر اساس تصویر شماتیکی که از این گوشی منتشر شده، این آیفون جدید ابعادی نزدیک به برادر بزرگ‌تر خود یعنی آیفون 6 اس 4.7 اینچی خواهد داشت. […]

قبل از عرضه‎ی گوشی آیفون SE بحث‎هایی در رابطه با ابعاد این گوشی وجود داشت ولی در رابطه با آیفون 7 این چنین نظراتی شنیده نخواهد شد؛ چون بر اساس تصویر شماتیکی که از این گوشی منتشر شده، این آیفون جدید ابعادی نزدیک به برادر بزرگ‌تر خود یعنی آیفون 6 اس 4.7 اینچی خواهد داشت.

در این تصویر ابعاد آیفون 7 برابر با  138.30  در  67.12 میلی‎متر است ولی ضخامت آن مشخص نشده و اگر به یاد داشته باشید آیفون 6 اس با ضخامتی برابر با 7.1 میلی‎متر باریک‎ترین گوشی این شرکت عنوان شده بود. البته شایان ذکر است که عنوان باریک‎ترین محصول اپل به آی‎پاد تاچ 6.1 میلی‎متری اختصاص دارد.

به نظر می‎رسد جک هدفون 3.5 میلی‎متری هم‎چنان در آیفون جدید وجود دارد، اما احتمالا روی ضخامت تاثیری نخواهد داشت (چون شاهد وجود آن در آی‎پاد هستیم). با توجه به ظرفیت باتری، احتمالا اپل همان ضخامت 7.1 میلی‎متری را برای آیفون جدید خود در نظر بگیرد. البته احتمال این هم وجود دارد که برای بالا بردن ظرفیت باتری، این ضخامت اندکی نیز بیشتر شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال