اپل موزیک در حال رشد؛ ماریو برای iOS در راه است

شرکت اپل اعلام کرد که سرویس اپل موزیک این شرکت دارای 17 میلیون مشترک استفاده کننده از خدمات پولی این سرویس است و در حال حاضر بیش از 30 میلیون آهنگ را در خود جا داده است. بخواهیم مقایسه کنیم، نزدیک‎ترین رقیب این سرویس یعنی اسپاتیفای طبق آماری که ماه گذشته منتشر شده است دارای […]

شرکت اپل اعلام کرد که سرویس اپل موزیک این شرکت دارای 17 میلیون مشترک استفاده کننده از خدمات پولی این سرویس است و در حال حاضر بیش از 30 میلیون آهنگ را در خود جا داده است. بخواهیم مقایسه کنیم، نزدیک‎ترین رقیب این سرویس یعنی اسپاتیفای طبق آماری که ماه گذشته منتشر شده است دارای 39 میلیون مشترک خدمات پرمیموم این شرکت است. ‎هم‎چنین طبق خبری که قبلا اعلام کرده بودیم تعداد دانلودهای اپلیکیشن‎ اپل‎موزیک در اندروید برابر با 10 میلیون عدد است.

در آمار دیگری که این شرکت منتشر کرده است، تعداد دانلود‎های اپ‎استور به رکورد جدیدی و به 140 میلیارد دانلود رسیده‎ است. هم‎چنین باید اشاره داشت که اپل طراحی فروشگاه خود را تغییر داده است و قصد دارد لینک خراب اپلیکیشن‎ها را نیز پاک کند.

علاوه بر رشدی که اپ‎استور اپل در پیش گرفته است، گفته می‎شود این شرکت قصد همکاری با شرکت نینتندو را دارد تا شاهد این باشیم که بازی دوست‎داشتنی و خاطر‎ه‎انگیز ماریو برای iOS نیز عرضه شود.

%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b1%db%8c%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-ios

اولین بازی که در آن این شخصیت افسانه‎ای ظاهر شود Mario Run نام خواهد داشت و به زودی عرضه خواهد شد. استیکرهای بازی سوپر ماریو نیز به زودی به iMessage راه پیدا خواهند کرد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال