عرضه نسخه بتای iOS 9.2 توسط اپل؛ سافاری بهبود یافته است

اپل سرانجام نسخه بتای سیستم‌عامل iOS 9.2 را به همراه نسخه بتای نرم‌افزار Xcode که به‌منظور ساخت نرم‌افزارهای پلتفرم موبایل اپل استفاده می‌شود را برای توسعه‌دهندگان عرضه کرد. با نگاهی اجمالی به این نسخه بتا مشخص گردیده که ویژگی‌های بزرگ جدیدی را به همراه ندارد؛ اما با این حال تعدادی ویژگی جدید به آن اضافه […]

اپل سرانجام نسخه بتای سیستم‌عامل iOS 9.2 را به همراه نسخه بتای نرم‌افزار Xcode که به‌منظور ساخت نرم‌افزارهای پلتفرم موبایل اپل استفاده می‌شود را برای توسعه‌دهندگان عرضه کرد. با نگاهی اجمالی به این نسخه بتا مشخص گردیده که ویژگی‌های بزرگ جدیدی را به همراه ندارد؛ اما با این حال تعدادی ویژگی جدید به آن اضافه شده است که قطعاً به کار کاربران خواهند آمد.

بهترین مواردی که در این نسخه اضافه شده هر دو مربوط به مرورگر سافاری در iOS هستند. مورد اول “Action Extensions” است که در واقع به اپلیکشن‌های شخص ثالث که توسط توسعه‌دهندگانی غیر از اپل تولید می‌شوند این اجازه را می‌دهد تا به سافاری وارد شده و از آن استفاده کنند. این بدین معنی خواهد بود که از این پس کاربر می‌تواند از اپلیکیشن‌هایی نظیر 1Password برای پر کردن خودکار فیلدهای پسورد و ذخیره پسوردها استفاده کرده که بسیار کاربردی هستند، استفاده کند. همچنین در رابطه با ویژگی دوم نیز، من بعد با نگه داشتن بیشتر دکمه Reload (رفرش صفحات) قادر خواهید بود که صفحه را مجددا به صورت نرمال یا بدون هیچ‌گونه مسدودکننده محتوا بارگذاری کنید.

اپل در مورد تاریخ عرضه نسخه نهایی iOS 9.2 صحبتی به میان نیاورده است؛ البته با توجه به اینکه iOS 9.1 هفته گذشته با تعدادی ویژگی جدید عرضه شده است، انتظار نمی‌رود که به این زودی‌ها iOS 9.2 در دسترس کاربران قرار گیرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال