اپل دومین نسخه‌ی آزمایشی iOS 9.2 را به صورت عمومی منتشر کرد

اپل در هفته‌ی گذشته اولین نسخه‌ی آزمایشی iOS 9.2 را به صورت عمومی منتشر کرد تا کسانی که برای دریافت نسخه‌های آزمایشی اپل ثبت نام کرده بودند بتوانند از این نسخه استفاده کنند. حال تنها پس از گذشت شش روز، دومین نسخه‌ی آزمایشی iOS 9.2 نیز برای کاربران به صورت عمومی انتشار یافته است. این […]

اپل در هفته‌ی گذشته اولین نسخه‌ی آزمایشی iOS 9.2 را به صورت عمومی منتشر کرد تا کسانی که برای دریافت نسخه‌های آزمایشی اپل ثبت نام کرده بودند بتوانند از این نسخه استفاده کنند. حال تنها پس از گذشت شش روز، دومین نسخه‌ی آزمایشی iOS 9.2 نیز برای کاربران به صورت عمومی انتشار یافته است.

این بروز رسانی برای کسانی که در سیستم آزمایشی سیستم‌عامل اپل ثبت نام کرده بودند قابل دریافت است. البته برای دریافت این نسخه، بروز رسانی آیفون خود به نسخه‌ی اولیه‌ی iOS 9.2 که هفته‌ی گذشته منتشر شد ضروری است. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که در سیستم‌ آزمایشی اپل ثبت نام کرده‌اید هم‌اکنون می‌توانید این بروز رسانی را دریافت کنید.

نسخه‌ی آزمایشی iOS 9.2 دارای ویژگی‌های جدیدی است و برخی از مشکلات نسخه‌ی قبل را نیز برطرف کرده است. برای مثال بخش  Safari View Controller بهبود یافته و حالا می‌توانید تنها با یک اشاره این بخش را غیر فعال کنید. باگ‌هایی که در نسخه‌های قبل مربوط به فضای ابری اپل iCloud دیده می‌شد نیز برطرف شده است. علاوه بر این باگ‌های مربوط به ساعت‌هوشمند اپل و مشکلاتی که با همگام‌سازی آیفون‌ اپل داشت هم برطرف شده است.

به نظر می‌رسد ویژگی‌هایی که از آن‌ها نام بردیم مهم‌ترین ویژگی‌های اضافه شده به این نسخه باشد. با توجه به این که اپل سرعت بالایی را برای انتشار نسخه‌های آزمایشی iOS 9.2 درنظر گرفته می‌توان این انتظار را داشت که نسخه‌ی سوم نیز به زودی منتشر می‌شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال