اسپیکر سیری یک دستگاه صوتی رده بالا خواهد بود

چندین ماه است شایعاتی مبنی بر این شنیده می‎شود که اپل در حال ساخت دستگاهی با قابلیت‎های ارتباطی است که از بسیاری جهات با محصول اکو آمازون شباهت دارد، گرچه، دستگاه اپل از دستیار صوتی این شرکت یعنی سیری بهره‎مند خواهد بود. ما اخیرا اطلاعات بیشتری در خصوص این دستگاه عرضه نشده شنیده‎ایم و اگر […]

چندین ماه است شایعاتی مبنی بر این شنیده می‎شود که اپل در حال ساخت دستگاهی با قابلیت‎های ارتباطی است که از بسیاری جهات با محصول اکو آمازون شباهت دارد، گرچه، دستگاه اپل از دستیار صوتی این شرکت یعنی سیری بهره‎مند خواهد بود. ما اخیرا اطلاعات بیشتری در خصوص این دستگاه عرضه نشده شنیده‎ایم و اگر پیش‎بینی تحلیل‎گران درست باشد، اسپیکر سیری اپل قرار است دستگاه ممتازی با عملکرد با کیفیت بالای صوتی باشد.

محصول جدید اپل گفته می‎شود قدرت محاسبه‎ای مشابه با آیفون دارد. هم‎چنین دارای قابلیت‎های “صوتی عالی” است. با توجه به ماهیت ممتاز بودن این محصول، احتمالا قیمت آن از اکو آمازون بیشتر است.

تحلیل‎گر شرکت KGI Securities آقای Ming-Chi Kuo ادعا می‎کند که اپل این دستگاه را در کنفرانس توسعه‎دهندگان جهانی 2017 خود در ماه بعد معرفی و آن را در نیمه‎ی دوم سال جاری میلادی عرضه می‎کند.

این تحلیل‎گر هم‎چنین پیش‎بینی می‎کند که این دستگاه دارای یک ووفر و هفت توییتر (tweeter) برای یک تجربه‎ی صدای با کیفیت بالا است. اسپیکر سیری ممکن است مجهز به یک پردازنده‎ی سفارشی ARM باشد که از نظر قدرت با پردازنده‎ی A8 موجود در آیفون 8 برابری کند.

با آن‎که تصاویری از این دستگاه در محیط آنلاین منتشر نشده است، ظاهر آن گفته می‎شود مشابه با مک‎پرو است یعنی یک ساختار استوانه‎ای شکل و یک راس مقعر مانند. اپل در حال حاضر جزئیاتی در خصوص این محصول منتشر نکرده است و با توجه به سابقه‎ی این شرکت تا برای رونمایی از آن آماده نباشد، چنین انتظاری نیز نمی‎رود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال