این‌ها بهترین لپ‌تاپ‌های معرفی شده در کامپیوتکس 2016 هستند

با توجه به اتمام رویداد کامپیوتکس 2016 تصمیم بر آن گرفتیم تا بهترین لپ‌تاپ‌های رونمایی شده در این رویداد را معرفی کنیم. لپ‌تاپ‌های مختلفی در این رویداد به نمایش گذاشته شدند و ما هم سعی کردیم تا لپ‌تاپ‌های متفاوتی نظیر لپ‌تاپ‌های گیمینگ یا هیبردی را در این مقاله قرار دهیم. بترین لپ‌تاپ‌های معرفی شده در رویداد […]

با توجه به اتمام رویداد کامپیوتکس 2016 تصمیم بر آن گرفتیم تا بهترین لپ‌تاپ‌های رونمایی شده در این رویداد را معرفی کنیم. لپ‌تاپ‌های مختلفی در این رویداد به نمایش گذاشته شدند و ما هم سعی کردیم تا لپ‌تاپ‌های متفاوتی نظیر لپ‌تاپ‌های گیمینگ یا هیبردی را در این مقاله قرار دهیم. بترین لپ‌تاپ‌های معرفی شده در رویداد کامپویتکس 2016 به شکل زیر هستند.

Asus ROG GX800

این‌ها بهترین لپ‌تاپ‌های معرفی شده در کامپیوتکس 2016 هستند

قدرت‌مند‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ را شرکت ایسوس در این رویداد معرفی کرد. لپ‌تاپ قدرت‌مند Asus ROG GX800 از خنک‌کننده‌ی مایع درون خود بهره می‌برد و دارای پرازنده‌ی سری i7 k شرکت اینتل بوده و دو کارت گرافیک GTX 980 هم در کنار آن قرار گرفته تا لقب قدرت‌مند‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ را به خود اختصاص دهد. کیبورد اختصاصی ROG  این لپ‌تاپ به همراه ال‌ای‌دی‌های RGB قرارگرفته در آن، بدون شک این لپ‌تاپ قدرت‌مند را به یک ماشین جنگی برای بازی‌های رایانه‌ای تبدیل کرده است.


Dell Inspiron 17 7000

این‌ها بهترین لپ‌تاپ‌های معرفی شده در کامپیوتکس 2016 هستند

بزرگ‌ترین لپ‌تاپ هیبریدی دنیا، با معرفی این لپ‌تاپ هیبریدی بزرگ‌تر شد. شرکت دل با معرفی لپ‌تاپ 17 اینچی خود یکی از بزرگ‌ترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی را تاکنون معرفی کرده است؛ درون این لپ‌تاپ 17 اینچی پردازنده‌ی نسل ششم  i7 اینتل تعبیه شده تا در کنار 16 گیگابایت رم، مشکلی در اجرای برنامه‌ها و بازی‌های مختلف دیده نشود. کیبورد این لپ‌تاپ به راحتی خم شده و می‌تواند در حالات گوناگونی قرار بگیرد و درگاه یو‌اس‌بی Type-C گنجانده شده درون آن، مطمئن می‌شود که سریع‌ترین انتقال فایل را با دیگر سیستم‌ها تجربه کنید.


Acer Switch V10 Hybrid

این‌ها بهترین لپ‌تاپ‌های معرفی شده در کامپیوتکس 2016 هستند

جدیدترین لپ‌تاپ محبوب هیبریدی شرکت ایسر از لحاظ میزان فضای ذخیره‌ سازی پیشرفت قابل توجهی داشته است. غلاف تمام فلزی ایسر به همراه نمایشگر ضدخش Gorilla Glass، لپ‌تاپ V10 ایسر را به یکی از بهترین هیبریدی‌های موجود در بازار تبدیل کرده است. پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Atom شرکت اینتل در این لپ‌تاپ گنجانده شده تا به همراه حافظه‌ی داخلی 32 یا 64 گیگابایتی و کیبورد مغناطیسی که قابلیت ذخیره سازی 500 گیگابایت را دارد، این لپ‌تاپ هیبریدی را به لپ‌تاپی قدرت‌مندتر از سری گذشته تبدیل کنند. دو درگاه یو‌اس‌بی 3 Switch V10 قرار گرفته که در هنگام شارژ شدن، این دو درگاه از درگاه یو‌اس‌بی Type-C هم پشتیبانی کنند.


Asus ZenBook 3

این‌ها بهترین لپ‌تاپ‌های معرفی شده در کامپیوتکس 2016 هستند

بدون شک زن‌بوک 3 شرکت ایسوس ستاره‌ی رویداد کامپوتکس 2016 بوده است. این آلترابوک پیشرفته که از پردازنده‌ی i7 شرکت اینتل و 16 گیگابایت رم بهره می‌برد، قطعا می‌تواند به عنوان یکی از جدی‌ترین رقیب‌های مک‌بوک اپل به شمار رود. نمایشگر 11.9 اینچی و وزن 910 گرمی این لپ‌تاپ امکان وجود هارد 1 ترابایتی را تقریبا غیرممکن می‌کند اما ایسوس به راحتی این مقدار فضا را در این لپ‌تاپ قرار داده است. برروی کاغذ، مشخصات فنی زن‌بوک 3 ایسوس، مک‌بوک اپل را کنار می‌زند اما باید صبر کرد و دید در عمل، این آلترابوک دوست‌داشتنی و زیبا به چه شکلی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال