رونمایی بایواستار از مادربورد رده‌پایین H110MD PRO

اگر اخبار دنیای سخت‌افزار را دنبال کرده باشید، چند وقتیست که شرکت بایواستار در حال توسعه خانواده‌ی جدید مادربوردهای خود یعنی سری PRO می‌باشد و به دنبال همین موضوع نیز اخیرا محصول جدیدی را با نام H110MD PRO معرفی نموده تا کاربرانی که پول زیادی برای خرید محصولات گران‌قیمت را ندارند نیز بتوانند از ویژگی‌های بسیار […]

اگر اخبار دنیای سخت‌افزار را دنبال کرده باشید، چند وقتیست که شرکت بایواستار در حال توسعه خانواده‌ی جدید مادربوردهای خود یعنی سری PRO می‌باشد و به دنبال همین موضوع نیز اخیرا محصول جدیدی را با نام H110MD PRO معرفی نموده تا کاربرانی که پول زیادی برای خرید محصولات گران‌قیمت را ندارند نیز بتوانند از ویژگی‌های بسیار خوب محصولات این شرکت همچون کیفیت ساخت و پایداری بسیار بالا بهره‌مند گردند.

این محصول جدید و البته ارزان‌قیمت که از آخرین نسل پردازنده‌های اینتل، Skylake، با سوکت LGA1151 به صورت کامل پشتیبانی می‌نماید، می‌تواند پایداری و قدرت واقعی یک مادربورد را در اختیار کاربران قرار دهد. حداکثر حجم حافظه‌ی پشتیبانی شده در این دستگاه نیز 16 گیگابایت و از نوع DDR3 می‌باشد که میزان قابل قبولی برای این کلاس و سطح از یک مادربورد می‌باشد.

طراحی مدار برق بسیار خوب مادربورد H110MD PRO با وجود تکنولوژی‌ Tough Power Enhanced نیز سبب شده تا پایداری این محصول به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند. تکنولوژی AudioArt برای سیستم صوتی نیز این وعده را می‌دهد که کاربران با تجربه‌ی بسیار خوبی را در این زمینه کسب نمایند که شاید پیشتر و در محصولات ارزان‌قیمت دیگر نمی‌توانیم آن را پیدا نماییم.

مورد دیگری که سبب شده تا این ارزش خرید مادربورد این مادربورد بالا برود، میزان پولیست که کاربران به خاطر آن پرداخت می‌کنند. 54.99 دلار واقعا پول کمیست و امکاناتی که این محصول می‌تواند در اختیار شما قرار دهد، بسیار بیشتر از چیزی که انتظار آن را دارید، می‌باشد. به جرات می‌توانیم بگوییم افرادی که قصد خرید و جمع کردن یک سیستم ارزان‌قیمت و البته قدرتمند را دارند، نمی‌توانند مادربوردی بهتر از محصول جدید بایواستار پیدا کنند و بدون شک H110MD PRO بهترین انتخاب خواهد بود!

در ادامه نیز می‌توانید اطلاعات تکمیلی در مورد این محصول جدید را مشاهده کنید:

BIOSTAR Announces H110MD PRO Motherboard 2

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال