خودرو BMW سری 8 تا سال 2020 جایگزین سری 6 می‌شود

بر اساس اطلاعات جدیدی که توسط وب‌سایت BMW Blog منتشر شده، خودروساز بزرگ کشور آلمان قصد دارد خودروهای سری 8 خود را تا اواخر سال 2019 و یا اوایل سال 2020، با خودروهای سری 6 و به منظور رقابت با خودروی لوکس مرسدس‌بنز S کوپه، جایگزین نماید. با اینکه هنوز نام رسمی این خودروها مشخص […]

بر اساس اطلاعات جدیدی که توسط وب‌سایت BMW Blog منتشر شده، خودروساز بزرگ کشور آلمان قصد دارد خودروهای سری 8 خود را تا اواخر سال 2019 و یا اوایل سال 2020، با خودروهای سری 6 و به منظور رقابت با خودروی لوکس مرسدس‌بنز S کوپه، جایگزین نماید.

با اینکه هنوز نام رسمی این خودروها مشخص نشده، اما دو خودروی جدید این شرکت که با اسامی رمز G14 و G15 شناخته می‌شوند، می‌توانن جایگزینی برای خودروهای سری 6 کوپه و سری 6 کانورتیبل باشند.

اما برای اینکه محصولات جدید BMW بتوانند با مرسدس‌بنز S کوپه رقابت کنند، سازندگان از زبان طراحی CLAR استفاده نموده و قصد دارند محصولاتی متفاوت و انعطاف‌پذیر را پیش روی کاربران قرار دهند. اینطور که وب‌سایت Automobile Magazine گزارش کرده، قدرتمندترین مدل میان خودروهای سری 8، به موتوری V8 و 4.0 لیتری با توربین دو قولو و قدرت 650 اسب بخار مجهز خواهد شد و ارزان‌ترین مدل نیز موتوری 3.0 لیتری با قدرت 450 اسب بخار خواهد داشت. علاوه بر این مدل‌های هیبریدی، احتمالا سازندگان بخواهند نسخه‌ای از این خودرو با موتورهای بنزینی 4 سیلندر یا 6 سیلندر را نیز توسعه دهند.

اینطور که مشخص شده BMW می‌خواهد تا هر آنچه را که در چنته دارد برای رقابت با مرسدس‌بنز رو کند، به همین جهت مهندسین این شرکت در کنار به کارگیری ویژگی‌های اسپرت محصولات سری 6، همانند ب‌ام‌و سری 7، خودرویی لوکس را معرفی خواهند کرد تا باز هم شاهد رقابتی سخت میان دو تن از بزرگ‌ترین خودروسازان دنیا باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال