بی‌ام‌و نمونه جدیدی از خودروی i3 را در سال 2017 معرفی می‌کند

بی‌ام‌و منتظر آینده نمی نشیند تا برنامه‌های ماشین الکتریکی خود را پیش ببرد. منابع ولت (Welt) ادعا می‌کنند که این خودروساز در سال 2017، خودروی i3 بازطراحی شده را که هم از نظر زیبایی و هم فنی بهبود یافته است، عرضه خواهد کرد. باتری جدید این خودرو، مسافت طی شده توسط خودرو را از 186 مایل افزایش […]

بی‌ام‌و منتظر آینده نمی نشیند تا برنامه‌های ماشین الکتریکی خود را پیش ببرد. منابع ولت (Welt) ادعا می‌کنند که این خودروساز در سال 2017، خودروی i3 بازطراحی شده را که هم از نظر زیبایی و هم فنی بهبود یافته است، عرضه خواهد کرد. باتری جدید این خودرو، مسافت طی شده توسط خودرو را از 186 مایل افزایش داده است. مشخص نیست که خودرو چه مسافت بیشتری را طی خواهد کرد، اما تفاوت آن قابل توجه خواهد بود. البته این تفاوت به اندازه‌ی جهش 50 درصدی به روز رسانی قبلی نخواهد بود. به عبارت دیگر، این تفاوت آن قدر خواهد بود که یک رفت و آمد دیگر نیز انجام دهید یا به شهری در همین نزدیکی بروید.

این طراحی دوباره، ظاهری جدید به جلو و عقب ماشین بخشیده است. هنوز جزییات این تغییرات به بیرون درز نکرده است. آنچه می‌دانیم این است که این خودرو قطعا EV است و ظاهر جعبه مانند و شلوغی دارد که با ظاهر شیک BMWهای معمول و مدل جدید کمپانی تسلا، مدل 3، در تضاد است. یک طراحی دوباره برای خودرو جهت جلب خریدارانی که ظاهر جدید را دوست ندارند، به نظر ضروری می‌رسد.

بهبودهای صورت گرفته خوشایند هستند. اما با این حال، i3 با وجود اصلاحاتش رقابت‌های سختی در پیش رو دارد. تسلا در حال حاضر برای مدل 3 خود، 214 مایل در ازای هر بار شارژ را وعده داده است. چوی بلت (Chevy Bolt) نیز 238 مایل را پشت سر می‌گذارد. کلاوس فرالیش (Klaus Frölich) از شرکت  بی‌ام‌و می‌گوید که فکر نمی کند تنها عامل ارزش گذاری یک خودروی EV میزان مسافتی باشد که می‌تواند طی کند. با این حال این عامل آن قدر مهم است که کمپانی نمی تواند از رقبای خود باز بماند.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال