این آداپتور پورت لایتنینگ آیفون 7 را به جک 3.5 میلی‌متری صدا برای استفاده از هندزفری تبدیل می‌کند

شرکت چینی Tama Electric امروز با معرفی آداپتوری که می‌تواند پورت لایتنینگ آیفون 7 را به جک 3.5 میلی‌متری صدا تبدیل کند، تاحدودی شایعات مربوط به حذف درگاه 3.55 میلی‌متری صدا در آیفون‌های بعدی اپل را تایید کرده است. در یک قسمت این آداپتور، پورت لایتنینگ آیفون‌های اپل قرار گرفته و در قسمت دیگر، امکان اتصال […]

شرکت چینی Tama Electric امروز با معرفی آداپتوری که می‌تواند پورت لایتنینگ آیفون 7 را به جک 3.5 میلی‌متری صدا تبدیل کند، تاحدودی شایعات مربوط به حذف درگاه 3.55 میلی‌متری صدا در آیفون‌های بعدی اپل را تایید کرده است. در یک قسمت این آداپتور، پورت لایتنینگ آیفون‌های اپل قرار گرفته و در قسمت دیگر، امکان اتصال هندزفری از طریق جک 3.55 میلی‌متری فراهم شده است. این شرکت، سه مدل متفاوت از آداپتورهای تبدیل کننده را معرفی کرده که هرکدام دارای ویژگی مخصوص به خود است.

یکی از مدل‌های معرفی شده دارای کابل یو‌اس‌بی نیز بوده تا حتی در صورت استفاده از درگاه 3.55 میلی‌متری صدا، برق مورد نیاز از پورت لایتنینگ گوشی بگذرد. شایعاتی که در روزهای اخیر منتشر شده‌اند نشان می‌دهند که اپل برای کاهش ضخامت گوشی و یا داشتن فضای بیشتر برای قراردادن باتری با ظرفیت بالاتر، درگاه 3.55 میلی‌متر صدا را حذف کرده و به درگاه لایتنینگ روی می‌آورد. علاوه‌بر‌ فواید حذف این درگاه که به آن اشاره کردیم، حذف درگاه 3.55 میلی‌تری صدا می‌تواند ضد‌آب کردن گوشی را راحت‌تر کند چراکه این درگاه یکی از مشکلات اصلی ضد‌آب کردن گوشی به حساب می‌آید و آیفون‌های بعدی اپل هم احتمالا ضدآب خواهند بود.

هنوز قیمت این سه آداپتور مشخص نشده و حتی در مورد مکان عرضه‌ی این سه، اطلاعاتی در دسترس نیست. این شرکت علاوه‌بر معرفی این سه درگاه، از هندزفری جدیدی نیز رونمایی کرده که به طور مستقیم به پورت‌های لایتنینگ اپل متصل می‌شود. حال باید منتظر ماند و دید اپل با حذف درگاه 3.55 میلی‌متری صدا چه هدفی را دنبال می‌کند؟ آیا واقعا آیفون‌ 7 و 7 پلاس این شرکت نازک‌تر می‌شوند و یا از باتری با ظرفیت بیشتری برخوردار خواهند بود؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال