اولین نسخه‌های 4 گیگابایتی از کارت گرافیک GTX 960، توسط Inno3D و EVGA معرفی شدند

همانطور که پیشتر اعلام کرده بودیم، شکی در معرفی نسخه‌ی 4 گیگابایتی کارت گرافیک GTX 960 نبوده چرا که در دنیای بازی‌های امروز، باید به دنبال کارت‌های گرافیک با حافظه‌ی گرافیکی بالاتر باشیم. حال شرکت‌های Inno3D و EVGA، اولین نسخه‌های 4 گیگابایتی از این کارت را معرفی کرده‌اند. شرکت EVGA برای خنک‌سازی این کارت از سیستم +ACX 2.0 […]

همانطور که پیشتر اعلام کرده بودیم، شکی در معرفی نسخه‌ی 4 گیگابایتی کارت گرافیک GTX 960 نبوده چرا که در دنیای بازی‌های امروز، باید به دنبال کارت‌های گرافیک با حافظه‌ی گرافیکی بالاتر باشیم. حال شرکت‌های Inno3D و EVGA، اولین نسخه‌های 4 گیگابایتی از این کارت را معرفی کرده‌اند.

شرکت EVGA برای خنک‌سازی این کارت از سیستم +ACX 2.0 استفاده کرد که نتیجه‌ی آن، دما و سر و صدای چایینتر کارت خواهد بود. همچنین، این نسخه‌ی 4 گیگابایتی، به صورت کارخانه‌ای نیز اورکلاک شده و قدرت بیشتری را به همراه دارد. در تصویر زیر نیز مشخصات فنی هر کدام از مدل‌های کارت GTX 960 را که توسط EVGA ساخته شده، می‌توانید مشاهده نمایید.

EVGA and Inno3D Announce the First 4GB NVIDIA GeForce GTX 960 Cards 2

در کنفرانس خبری‌ای که شرکت Inno3D داشت نیز اطلاعات کمی از نسخه‌ی 4 گیگابایتی کارت گرافیک GTX 960 منتشر شده اما به نظر می‌رسد، محصول جدید این شرکت نیز به صورت کارخانه‌ای اورکلاک شده باشد.

EVGA and Inno3D Announce the First 4GB NVIDIA GeForce GTX 960 Cards 3

نسخه‌ی 2 گیگابایتی کارت گرافیک GTX 960 که به صورت کارخانه‌ای اورکلاک شده و با قیمت 199 دلار عرضه میشد، با استقبال خوبی رو به رو شده بود و قیمت مناسبی نیز داشت ولی بدون شک، افزایش میزان حافظه‌ی کارت، تاثیری هر چند کم، در قیمت این کارت دارد که هنوز میزان آن توسط Inno3D اعلام نشده است. از سوی دیگر، باید توجه کنید که قیمت نسخه‌ی 2 گیگابایتی این کارت که 199 دلار می‌باشد، فوق العاده پایین‌تر از کارت سایر شرکت‌ها بوده و می‌توان نتیجه گرفت که حتی نسخه‌ی 4 گیگابایتی این کارت نیز قیمتی نسبتا پایین خواهد داشت…

اگر بررسی تخصصی کارت گرافیک ASUS GTX 960 Strix OC 2GB را که پیشتر در تک نیوز منتشر شده بود، مطالعه کرده باشید، باید از توصیه‌ی ما برای صبر کردن نسخه‌ی 4 گیگابایتی این کارت مطلع باشید. حال باید بدانید که خرید نسخه‌ی 4 گیگابایتی کارت گرافیک GTX 960، می‌تواند انتخابی فوق العاده برای اجرای بازی‌های روز باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال