صفحه هوم مسنجر فیس‎بوک با طراحی جدیدی همراه شد

فیس‎بوک به تازگی تغییرات جدیدی را فاش کرده است که در روزهای آینده به اپلیکیشن مسنجر خود اضافه خواهد کرد. اگر به‎روزرسانی قبلی این اپلیکیشن در خصوص قابلیت‎های مختلف داخل گفتگوها بود، آپدیت جدید برخی تغییرات بصری به همراه خود خواهد آورد تا مسیریابی درون این اپ ساده‎تر شود. بارزترین تغییر صفحه‎ی هوم جدید است […]

فیس‎بوک به تازگی تغییرات جدیدی را فاش کرده است که در روزهای آینده به اپلیکیشن مسنجر خود اضافه خواهد کرد. اگر به‎روزرسانی قبلی این اپلیکیشن در خصوص قابلیت‎های مختلف داخل گفتگوها بود، آپدیت جدید برخی تغییرات بصری به همراه خود خواهد آورد تا مسیریابی درون این اپ ساده‎تر شود.

بارزترین تغییر صفحه‎ی هوم جدید است که تعداد قابلیت‎ها را مشابه با قبل حفظ کرده اما سازمان‎دهی و نظم آن‎ها بهتر شده است. این آپدیت این مسنجر را به یک قطب شخصی برای ارتباط با تمامی افراد و کاربران تجاری مورد اهمیت شما تبدیل می‎کند.

هم‎چنین، در امتداد بخش بالایی صندوق پستی، تب‎های جدیدی وجود خواهد داشت که به کاربران کمک خواهد کرد سریع‎تر در پیام‎های خود جابجا شوند و هم‎چنین افرادی که فعال هستند را نشان می‎دهند. در پایین، نوار جدیدی قرار گرفته است که دارای زبانه‎هایی به صفحه‎ی هوم، بخش تماس‎ها، دکمه‎ی دوربین، افراد (جستجو) و بازی‎ها است.

همین این نوار زبانه‎ی جدید Discover فیس‎بوک را در زمانی که عرضه شود در خود خواهد داشت. مورد دیگر این‎که یک سرنخ بصری ساده‎ی جدید یعنی یک نقطه‎ی قرمز رنگ به کاربران کمک خواهد کرد اگر چیزی را از دست داده‎اند متوجه شوند.

براساس اعلام فیس‎بوک، این تغییرات جدید در به‎روزرسانی در پیش رو لحاظ خواهد شد و در اختیار تمامی کاربران جهانی اندروید و iOS قرار می‎گیرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال