کاور LED View گلکسی نوت ۷ توسط FCC به نمایش درآمد

کسانی که قصد دارند پول و سرمایه خود را به منظور خریداری قبلت جدید شرکت سامسونگ با نام گلکسی نوت 7 که قرار است تقریبا یک ماه دیگر از آن رونمایی به عمل آید هزینه نمایند شاید بهتر است بدانند که این گوشی از یک کاور ویژه بهره‌مند خواهد بود. براساس اسناد لو رفته از سوی […]

کسانی که قصد دارند پول و سرمایه خود را به منظور خریداری قبلت جدید شرکت سامسونگ با نام گلکسی نوت 7 که قرار است تقریبا یک ماه دیگر از آن رونمایی به عمل آید هزینه نمایند شاید بهتر است بدانند که این گوشی از یک کاور ویژه بهره‌مند خواهد بود. براساس اسناد لو رفته از سوی سازمان FCC، خریداران گوشی گلکسی نوت 7 در کنار این گوشی می‌توانند از کاور مخصوص این گوشی با نام LED View Cover نیز استفاده نمایند. این کاور هوشمند که احتمالا برای گوشی‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج نیز تولید خواهد شد در صورت بسته شدن درب آن، اطلاعات خاصی بر روی همان درب به نمایش در خواهد آمد. این عمل توسط آرایشی از چراغ‌های LED موجود بر روی درب جلویی این کاور انجام خواهد شد.

قاب محافظ LED View Cover برای کاربران گوشی‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ، 69.99 دلار هزینه در بر خواهد داشت. اما از آن جایی که گوشی گلکسی نوت 7 دارای نمایشگری بزرگتر نسبت به آن دو است و در کنار آن از بدنه‌ای با ابعاد بیشتر برخوردار است بنابراین مسلما قیمت آن نیز بیشتر از نسخه‌های سری اس 7 خواهد بود. به احتمال بسیار زیاد قیمت LED View Cover برای فبلت جدید شرکت سامسونگ قیمتی بین 79.99 تا 89.99 دلار خواهد داشت.

براساس اسناد منتشر شده از سوی سازمان FCC، تعداد چراغ‌های LED موجود بر روی این کاور در طول و عرض برابر با 9 در 17 عدد خواهند بود. این محصول با نام تجاری EF-NN930 شناخته خواهد شد و احتمالا در تاریخ دوم آگوست مصادف با (12ام مرداد ماه) قیمت و تاریخ عرضه دقیق و رسمی آن را خواهیم فهمید. این تاریخ دقیق همان زمانی است که این شرکت از فبلت جدید خود با نام گلکسی نوت 7 رونمایی به عمل خواهد آورد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال