دست‌بند هوشمند WellBe، حضور افراد مزاحم در اطراف شما را تشخیص می‌دهد

حتما برای شما هم پیش آمده که به خاطر توجه بیش از حد دیگران و حضور آزاردهنده‌ی آنها در اطراف خود، عصبی شده‌اید. تصور کنید که یک دست‌بند هوشمند بر روی دست خود داشته باشید و حداقل، زمانی که این افراد روی اعصاب شما هستند، از حضور آنها مطلع شوید. این درست همان چیزی است […]

حتما برای شما هم پیش آمده که به خاطر توجه بیش از حد دیگران و حضور آزاردهنده‌ی آنها در اطراف خود، عصبی شده‌اید. تصور کنید که یک دست‌بند هوشمند بر روی دست خود داشته باشید و حداقل، زمانی که این افراد روی اعصاب شما هستند، از حضور آنها مطلع شوید. این درست همان چیزی است که باعث شده تا دست‌بند هوشمند WellBe، به یک پروژه‌ی بسیار محبوب در وب‌سایت Indiegogo تبدیل گردد.

“در اصل این دست‌بند هوشمند برای کنترل ضربان قلب ساخته شده و می‌تواند شما را از بالا رفتن میزان ضربان قلب شما مطلع کند. این موضوع به کمک الگوریتم‌های به کار رفته در انداره‌گیری میزان ضربان قلب و استرس شما بسته به شرایط محیطی، افرادی که در کنار شما هستند و با آنها در طور روز برخورد داشتید، محاسبه شده و در نهایت می‌تواند شما را از استرس به وجود آمده، مطلع نماید”. این‌ها، توضیحاتی بود که ایده‌پردازان این دست‌بند هوشمند، آن را در صفحه‌ی رسمی این کمپین جدید نوشته بودند.

زمانی که تلفن‌هوشمندتان، بالا رفتن استرس شما را از حضور همسایه‌ای حراف و یا سر و صدایی ناگهانی که از بیرون می‌آید، تشخیص داده و شما را از این موضوع مطلع می‌کند، نرم‌افزار مخصوص WellBe که بر روی گوشی شما نصب شده، به سرعت راه‌هایی را برای کاهش ضربان قلب همچون نفس عمیق و حرکات کوتاه مدیتیشن در اختیارتان قرار داده و می‌تواند در آرام شدن شما، تاثیر بسزایی داشته باشد. با توجه به اطلاعاتی که سازندگان در اختیارمان قرار داده‌اند، این نرم‌افزار میزان ضربان قلب شما را قبل و بعد از انجام حرکات پیشنهاد شده بررسی کرده و از میان حرکت موجود، اثربخش‌ترین حرکاتی را که برای شما می‌تواند مفیدتر باشد، در اختیارتان قرار می‌دهد.

البته دست‌بندهای هوشمندی که ضربان قلب را کنترل می‌کنند، چندین سال است که تولید می‌شوند اما ویژگی خاصی که سبب شده WellBe متفاوت‌تر از بقیه‌ی محصولات باشد، این است که در هر لحظه، عاملی که سبب شده ضربان قلب شما بالا برود، مشخص شده و در همان لحظه، حرکاتی مخصوص برای کاهش و از بین بردن این ضربان قلب بالا در اختیارتان قرار می‌گیرد. در واقع این دست‌بند هوشمند و نرم‌افزار همراه آن، یک تقویت‌کننده هوشیاری نیز محسوب می‌شوند چرا که زمانی که شما، آرامش خود را حفظ کرده و به نرم‌افزار می‌گویید که “آرام شده‌ام”، در واقع شما توانسته‌اید اعصاب خود را کنترل کنید. از سوی دیگر، پس از مدتی که می‌گذرد، زمانی که ضربان قلب شما بالا برود و نرم‌افزار را مشاهده کنید، ممکن است حتی بدون انجام دادن حرکات مخصوص، متوجه شوید که باید اعصاب خود را کنترل کرده و آرام باشید.

مورد بعدی که بسیار جالب است، بند دست‌بندهوشمند WellBe از چوب‌پنبه ساخته نخواهد شد، موضوعی که سبب می‌شود دست‌بندی بسیار سبک و راحت را بر روی دست خود داشته باشید و از استفاده کردن از آن، لذت ببرید.

خب شاید با خود بگویید زمانی که ضربان قلب شما بالا رفته و به کمک گوشی‌هوشمند خود متوجه حضور آزاردهنده چیزی یا کسی در اطراف خود می‌شوید، بهترین راه برای آرام شدن شما نباشد. این موضوع درست است اما اینگونه که سازندگان این دست‌بند توضیح داده‌اند، به نظر می‌رسد که امتحان کردن این دست‌بند و الگوریتم آن، حرکتی مثبت باشد. اگر شما نیز معتقید که این گجت، محصولی خوبی می‌باشد همین حالا به وب‌سایت Indiegogo مراجعه کرده و با پرداخت 99 دلار به اضافه‌ی هزینه‌ی پست، از اولین افرادی باشید که این محصول را پیش خرید می‌کنند. دست‌بند هوشمند WellBe در میانه‌ی راه خود برای رسیدن به سرمایه‌گذاری 100,000 دلاری می‌باشد و زمانی که بودجه‌ی کافی برای تولید این دست‌بندهای هوشمند جمع‌آوری شود، می‌توانید ماه دسامبر آن را در دستان خود داشته باشید.

متاسفانه صفحه‌ی مخصوص این دست‌بند هوشمند در وب‌سایت Indiegogo اطلاعات زیادی همچون روش شارژ شدن آن و چگونگی ارتباطش با گوشی‌های هوشمند را قرار نداده است. به شخصه فکر می‌کنم که این دست‌بند از طریق بلوتوث به گوشی‌ متصل شده و قابلیت شارژ شدن نیز خواهد داشت. ما برای شفاف‌سازی بیشتر، از سازندگان درخواست کرده‌ایم که اطلاعات کامل‌تری را از دست‌بند WellBe در صفحه‌ی رسمی خود قرار دهند و به محض کسب اطلاعات بیشتر، شما را نیز مطلع خواهیم ساخت.

اما آیا تصور می‌کنید که برای پایین آوردن استرس، به یک دست‌بند هوشمند نیاز دارید؟ به نظر شما روش‌های سنتی همچون شمارش معکوس اعداد و …، تا چه می‌توانند در آرام کردن شما تاثیر داشته باشند؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال