تصویر جدید گوشی Galaxy C10 مجهز به دوربین دوگانه به بیرون درز پیدا کرد

فعلا، با توجه به اطلاعات مختلفی که به بیرون درز شده است به نظر می‎رسد که گوشی Galaxy C10 سامسونگ اولین گوشی این شرکت مجهز به سیستم دوربین دوگانه به شمار رود. بسیاری از علاقه‎مندان به دنیای موبایل یقینا تصور می‎کردند که گلکسی نوت 8 سامسونگ مفتخر به دریافت این عنوان شود. طی اخبار قبلی […]

فعلا، با توجه به اطلاعات مختلفی که به بیرون درز شده است به نظر می‎رسد که گوشی Galaxy C10 سامسونگ اولین گوشی این شرکت مجهز به سیستم دوربین دوگانه به شمار رود. بسیاری از علاقه‎مندان به دنیای موبایل یقینا تصور می‎کردند که گلکسی نوت 8 سامسونگ مفتخر به دریافت این عنوان شود. طی اخبار قبلی ما طراحی‎هایی از گلکسی C10 را منتشر کردیم که وجود دوربین دوگانه در پنل پشتی را به تصویر کشیده بودند و حال تصویری از این گوشی به رنگ رزگلد منتشر شده است که وجود دو سنسور دوربین در عقب این گوشی را تایید می‎کند.

با آن‎که این تصویر نگاهی کامل به پشت این گوشی نمی‎اندازد، اما به اندازه‎ی کافی می‎توانیم نتیجه بگیریم که حسگر اثرانگشت در دکمه‎ی هوم نمای جلویی دستگاه تعبیه شده است. با آن‎که مشخصات نهایی این دستگاه مشخص نیست، اما استفاده از سیستم روی چیپ اسنپ‎دراگون 660 شنیده می‎شود که یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای به همراه پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 512 است.

اطلاعات منتشر شده‎ی دیگر اشاره می‎کند که مدل پلاس گلکسی C19 نیز وجود دارد و هر دو دستگاه مجهز به هوش‎مصنوعی اختصاصی سامسونگ بیکسبی خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال