برنامه Google Contacts با قابلیت نصب بر روی تمامی دستگاه‌های اندروید منتشر شد

امروز گوگل برنامه‌ای را که قبلا منحصرا برای نکسوس، پیکسل، اندروید وان و دستگاه‌های نسخه گوگل‌پلی ساخته بود، در حال حاضر برای تمامی گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید که دارای نسخه 5.0 لالی‌پاپ یا جدیدتر اندروید هستند، قابل اجرا است. این برنامه Google Contacts است که در حال حاضر از Play Store در دسترس می باشد […]

امروز گوگل برنامه‌ای را که قبلا منحصرا برای نکسوس، پیکسل، اندروید وان و دستگاه‌های نسخه گوگل‌پلی ساخته بود، در حال حاضر برای تمامی گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید که دارای نسخه 5.0 لالی‌پاپ یا جدیدتر اندروید هستند، قابل اجرا است. این برنامه Google Contacts است که در حال حاضر از Play Store در دسترس می باشد حتی اگر شما دارای گوشی‌های نکسوس، پیکسل، اندروید وان یا نسخه گوگل‌پلی نباشید.

طراحی این برنامه به گونه‌ای است که به طور کامل آنچه را که یک برنامه فهرست مخاطبان باید داشته باشد، ارائه می‌دهد. زمانی که آن را نصب کردید، می‌توانید به جای لیست مخاطبان گوشی یا برنامه People از آن استفاده کنید، زیرا این برنامه بهتر و زیباتر است. نسخه جدید برنامه این اجازه را به شما می‌دهد که مخاطب‌های تکراری را از فهرست مخاطبان ادغام کنید. این برنامه همچنین برای افزودن اطلاعات به مخاطبان موجود به طور خودکار هشدار می‌دهد.

این برنامه از مخاطبان شما در گوگل اکانت بک‌آپ می‌گیرد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا مخاطبانی که حساب کاربری گوگل دارند، مشاهده کنید، همچنین به راحتی مخاطبانی را اضافه و ویرایش کنید. دانلود این برنامه رایگان است.